2013-ban mutatta be a Nissan az IDx tanulmányautót, mely egyszerre modern és múltidéző formájával megnyerte a közönséget. Az autó az első Skyline GT-R-re emlékeztet, ugyanakkor tele volt nagyon mai megoldásokkal. Az autóból sajnos a mai napig nem lett szériagyártású példány, amit sokan hiányolnak. Meglepő módon épp Indiában találtak erre a problémára megoldást. Azt azonban ne várjuk tőle, hogy minden centiméterében hozza az IDx-et.

Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra 1
Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra 2

Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra

Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra 13
Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra 14
Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra 15
Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra 16
Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra 17
Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra 18
Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra 19
Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra 20
Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra 21
Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra 22
Fotó megosztása:

Az alapokat ugyanis a Honda Amaze adja, mely kifejezetten az ilyen piacok számára készített négyajtós modell. Ezek az autók kicsik, keskenyek és rövidkék. Apró kerekeken gurulnak és nagyjából 100 lóerősek. Szóval ilyet vett kezelésbe a Mumbaiban székelő Executive Modcar Trendz (EMT). Az eredmény pedig épp olyan lett, mint az előre sejthető. A külsőnél talán csak a belső meglepőbb már egy ilyen szűk pillantásra is.

Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra 23

Nem spóroltak a színekkel a beltérben sem, az élénk kék és a még annál is élénkebb sárgát kombinálták a rombuszmintás varrásokkal. Láthatóan a szórakoztatórendszert sem hagyták ki, így biztos nem szenved hiányt az, aki az IDx indiai átiratára fizet be.

Indiaiak csaptak le a legmenőbb japán koncepcióra 24