2010-ben a Top Gear az év legjobb hipersportautójának választotta a Koenigsegg Agerát, melynek RS változatát a 2015-ös Genfi Autoszalonon mutatta be a svéd gyártó. Ez az Agera könnyebb, inkább versenypályás használatra felkészített változata. A Koenigsegg Agera RS-ből csupán 25 példány készült és ezeknek mindegyike teljesen egyedi darab, a vevő ízlésének megfelelően összeállítva. Ezt itt például Draken-nek keresztelték, mely nem csak sárkányt jelent, hanem azt a vadászrepülőt is, melyet abban a hangárban tároltak, ahol most a sportkocsikat gyártó vállalat is.

Az autót fehér csíkok és vörös Draken feliratok díszítik, máskülönben minden eleme szépen látható karbon, még az ötküllős felnik is szénszál erősítésű műanyagból készültek. Akárcsak a jellegzetes alakú hátsó szárny, ami nagy szerepet játszik abban, hogy az autó 250 km/órás sebességnél akár 485 kilogramm leszorítóerőt termeljen. Bár ez javarészt versenypályára való autó, a beltérben minden adott ahhoz, hogy odaáig se legyen kellemetlen az út. Van navigációs rendszer, légkondi, légzsákok és minden, ami feltétlenül szükséges.

Ha 27 másodperc alatt lennél 400-on, ez az Agera RS neked szól 2

Az utascella mögött 5 literes, biturbó V8-as motor dolgozik, mely 189 kilogrammot nyom és teljesítménye hagyományos üzemanyaggal 7800-as fordulatnál 1160 lóerő, 4100-nál 1280 Nm nyomatéka van. Nagyjából 2,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre. Ilyen autóval döntötték meg a Bugatti Chiron 0-400-0 rekordját is, az Agera RS-nek 36,44 másodperc alatt sikerült. Ebből 400-ra gyorsulni madjnem 27 másodpercbe telt. Ilyen autónál cseppet sem újdonság, ha nem írnak rá árcédulát.

Ha 27 másodperc alatt lennél 400-on, ez az Agera RS neked szól 3