Oleg Szvetlográdból egyedi autót akart, és nem sajnálta rá a rubelt. Így sikerült a valaha volt Zsiguliból egy narancssárga gépszörnyet építeni. Ez a projekt tipikusan az a szint, ahol a munka minősége nagyjából rendben van, de az összkép mégis sántít.

Szinte minden elemét átvariálták, nyolc cenitméterrel alacsonyabb a tetővonal, a hátsó ajtókat eltüntették, a B-oszlopot is áthelyezték.
Megérte 3,5 milliót locsolni erre a tuning-Ladára? 1Megérte 3,5 milliót locsolni erre a tuning-Ladára? 2

Megérte 3,5 milliót locsolni erre a tuning-Ladára? 3

A változtatások nem álltak meg az utastérnél, az építők állítása szerint 500 lóerő leadására képes a narancs-Lada orrában dolgozó turbós négyhengeres, amihez BMW váltó és hátsó differenciálmű társul. A kerékméret is érdekes, elöl 195/50 R15, hátul 235/45 R17.

Megérte 3,5 milliót locsolni erre a tuning-Ladára? 4Megérte 3,5 milliót locsolni erre a tuning-Ladára? 5

A tulaj 3,5 milliót költött rá, és most 2,1 millió forintnyi rubelért próbálja eladni. Ilyen ez, aki épített már autót, tudja, hogy az egyedi kialakítás árát szinte sosem lehet profittá varázsolni, egy ilyen kocsit vagy megtartunk, vagy vaskos bukóval szállunk ki belőle.