Vagyis dehogy, semmi sincs a helyén! Főképp a gyári motor, aminek helyén egy legendás Alfa Romeo motor, a háromliteres V6-os Busso ül, az ellenállhatatlanul csillogó szívósorral. Annyira hihetetlen, hogy már-már kamunak tűnik, egyszerűen erre nincs elég hely egy Fiat Uno orrában.

Pedig a képek alapján bekötve a vízkör, toronymerevítő beszerelve, egy poénnál nem figyelnek oda ennyire a részletekre.

Ha sikerült az építés, akkor mindenképpen kalapot emelünk, mert az Alfa Romeo 166-ban is megtalálható motor 215–217 lóerőt termelt, 270 Nm körüli nyomatékkal (az euro3-as besorolású blokk).

Ezzel a másfél tonnás olasz nagyvas is 7,8 másodperc alatt érte el a százas tempót, el lehet képzelni, hogy téphet egy feleakkora tömegű, 800 kilogramm körüli bódéban. Legalábbis egyenes vonalon, mert egy ekkora ballaszt az első tengelyen gyakorlatilag a teljes irányíthatatlanságot jelenti.

Ennek az olasz halálcsapdának kevesen mernék tövig nyomni 1Ennek az olasz halálcsapdának kevesen mernék tövig nyomni 2Ennek az olasz halálcsapdának kevesen mernék tövig nyomni 3