Egyre nagyobb érték az E38-as kódjelű 7-es BMW, melyet sokan csak James Bond vagy Szállító 7-esként azonosítanak. A klasszikus formavilágú autót sokat tartják a valaha gyártott legjobb 7-esnek is, így nem csoda, ha a patika állapotú példányok ára lassan kúszik felfelé. Persze itt is sokat ér a nagy motor vagy sok extrával tömött verzió. A legnagyobb húzás azonban az M7 lenne, de ilyet a BMW sosem készített. Pedig minden adott volt hozzá.

Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 1
Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 2

Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél!

Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél!

Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 15
Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 16
Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 17
Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 18
Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 19
Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 20
Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 21
Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 22
Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 23
Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 24
Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 25
Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 26
Fotó megosztása:

Ez a 7-es például 2001-ben gördült le a gyártószalagról 740i formájában, jelenlegi tulajdonosának azonban volt egy elég világos elképzelése, hogy az Alpesi fehér autóból mit szeretne készíteni. Igen, az M7-est. Ehhez beszerezte az E39 M5 motorját és váltóját, valamint a szürke számlapos műszeregység is onnan érkezett. Ezzel azonban nem érte be, a beltér azon kívül, hogy mindent szép karamell színű bőr borít, még iDrive-ot is kapott egész szépen integrálva.

Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 27

Bilstein B6 gátlók vannak az autó alatt, H&R rugók és a 750i hátsó futóműve, önzáró diffi és Brembo GT fékek lassítják. Ahogyan már említettük, a kicsit több mint 86 ezer kilométert futott autóban az M5 4,9 literes, V8-as szívó benzinese lakik, de ennyi nem volt elég. Az alkotó rádobott egy ESS kompresszort is, hogy a nagyobb bódét is magabiztosan vigye az eredeti formájában is 400 lovas motor.

Nem látszik rajta, de ez több egy fehér 7-es BMW-nél! 28