Nincs nagy tülekedés a cseh márka 1990 előtt gyártott típusaiért, amíg a Zsigulik szinte mind egy szálig elhagyták a roncs-árkategóriát, addig egy Škoda 105-120-as faros megkapható 100-150 ezerért, ráadásul használható állapotban.

Viszont ugyanez a technológia egy ritka csomagolásban már egész másképp fest, a Škoda 110R kupéból mindössze egyetlen egy keres új gazdát. Az OT-s rendszámmal rendelkező veterán 57 300 futott kilométerrel 4,99 millió forintos árcédulát kapott.

A 110R Coupé nemcsak karosszériáját illetően különbözött a hétköznapi négyajtósoktól, hanem abban is, hogy Mladá Boleslav helyett Kvasinyben készült, ahol a sportos Škodáknak komoly hagyományuk volt. 56 902 Škoda 110R készült 1970-1980 között, a farmotoros típust egy négyhengeres 1,1 literes benzinmotor tartotta lendületben, 52-62 lóerőt teljesítve. Magyarországon 1973-ban kezdődött a típus értékesítése, közel 100 ezer forintos áron.