Sorra futnak be az egyre szebb állapotban fennmaradt első generációs BMW M3-asokról hírt adó aukciók. Ez jól jelzi, hogy milyen klasszikussá érett a homologizációs céllal épített sportkupé. Nem is készült belőle túl sok példány, ami csak rádob egy lapáttal, de nem mindenki gondolja úgy, hogy vitrinben kéne tartani minden egyes példányt. Bőven vannak már megmentett és újszerű darabok a világon, így igazán belefér egy-egy átalakított darab. A Las Vegas-i SEMA Show standján álló E30 M3-as ráadásul gyári alkatrészeket kapott. A legfrissebb M3-asból.

A tökéletesen restaurált karosszéria alatt a legfrissebb generáció technikája lapul. Az S14-es négyhengeres szívómotor helyére az S55B30-as kódjelű 3 literes, biturbó sorhatos került. A beltérben minden Nappa bőrbe varrtak, egyedül a műszeregység került át az F80-asból, mely hagyományos elrendezése miatt még passzol is az eredeti helyére. Az új M3-as motorja alaphelyzetben 431 lóerőt teljesít és 4 másodperc körül löki 100-as tempóra az autót, így az E30 bódéját is könnyedén repítheti.