A Ferrari ötvenedik évfordulójára épült az olaszok csúcsgépe, az F50-es Ferrari, melyet 1995-ben mutattak be a Genfi Autószalonon és csupán 349 példány készült belőle. A képen látható autónak azonban 99999-es az alvázszáma és nem része annak a sorozatnak, mely az átlagos vevőkhöz került. Pontosan ez a kocsi szerepelt az autószalonon, ez már széria közeli prototípusnak tekinthető, melyet maga Enzo Ferrari ígért oda barátjának, Jacques Swaters versenyzőnek.

1998-ban került Swaters nevére az autó, előtte pedig olyan pilóták ültek a volánjánál, mint Dario Benuzzi, Niki Lauda, ​​Gerhard Berger és Jean Alesi. A tesztelés után az autót a Ferrari felújította és ezt követően került tulajdonosához, akinek január 30-án szállították le Belgiumba. 2007-től többször tulajdonost váltott a különleges Ferrari F50-es, de szerencsére mind megőrizte az autó összes apró tartozékát a tetőtől, a gyári poggyászokon keresztül egészen a sorszámozott könyvekig.

Motorja 4,7 literes, 65 fokos hengerszögű, V12-es szívó benzines 520 lóerős teljesítménnyel és 471 Nm csúcsnyomatékkal, hozzá hatsebességes kéziváltót csatlakoztattak. A szárazon 1230 kg-ot nyomó autó 4 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra és akár 325-tel is tud hasítani.

Most megkaparinthatod az első F50-es Ferrarit 2