Az előző BMW M5-generációval kicsit félrecsúsztak a bajorok, az akusztikus élményt mesterségesen állították elő, de szerencsére felismerték a hibát, és a friss csúcsmodellbe már hangolható kipufogórendszer került, valódi recsegtető móddal.

Ahogy azt Rácz Tamás írta a nemzetközi bemutató után: “A 600 lóerő 5600 és 6700/min fordulatszám mellett áll a vezető rendelkezésére, vagyis ez a nagy motor majdnem hétezret forog! A 750 Nm nyomaték 1800 és 5600 között tekeri az elöl alapértelmezésben 275-ös, hátul 285-ös abroncsokat.

Az összkerékhajtás vezérlése biztonságos és vadulós 4WD, valamint hátsókerék-hajtás közt állítható. A változó keménységű lengéscsillapítás a kormányzással együtt állítva Comfort, Sport és Sport Plus beállításba kapcsolható, és a motor agilitása is három szinten állítható, Efficient, Sport és Sport Plus között. Ehhez jön még a visszahörgős-állatias gyerekszórakoztató illetve néniijesztgető kipufogóhang ki-be kapcsolása.” 

Ha a gyári rendszer néniijesztgető, akkor milyen lehet ez az Akrapovic rendszer a valóságban?

Kellően agresszív és kellően feltűnő, ennyit lehet kihozni a modern, sokturbós lóerőgyárakból, ami azért hervasztó jelenség. Mert ha mellérakjuk az E60 szívó V10-esének énekét, azért elmorzsolunk egy könnycseppet.