Ez a projekt egyaránt alkalmas fél másodperces rácsodálkozásra, és a sufnimérnöki zsenialitásában való mély, ráérős tunkolásra. Mert a videó eladja magát, itt az orosz V12-es dízel, pőrén mutatja magát, mögötte a veterán Volvo az 1960-as évekből.

Őrület kerékre állítva, Mad Max szintű mérnöki munka.

El lehetne intézni ennyivel, de ha jobban belegondolunk, ehhez a vízióhoz kevés a flexet és a hegesztőgépet munkára fogni. A hosszú svéd éjszakák teret adtak az agyalásnak, így lett az egyszerű motorcseréből szörnyépítés, az orosz blokk mögé saját építésű bolygómű került, ezzel hozták használható tartományba a tankmozgatásra szabott nyomatékot, ezután jön egy ZF-féle BMW 525 TDS manuális sebességváltó, majd végül a nemzetköziség jegyében egy GM teherautókba szánt hátsó tengely.

Aki tényleg szeretne alámerülni a részletekben, az lapozza végig az építés közel ötven oldalas fórumtopicját, igaz, svédül van, de a Google fordítóval ki lehet hámozni a lényeget.