Az első generációs Volkswagen Tuareg küszöbjei víztartályként is funkcionálnak, több fórumtopic is szól a témáról, főleg Észak-Amerikában.

A megoldás egyszerű, a küszöbdugókat kipattintva leengedhető a felgyülemlett víz.

A beázás komoly probléma lehet, nem csak a korrózió miatt. Sok típusnál a padlóba épített elektronika láthatja kárát a felgyülemlett víznek. Néhány autótípusnál vízszigetelés (később pedig korrózió) szempontjából neuralgikus pont a szélvédő előtti vízelvezető vályú, illetve az A oszlop. A vízelvezetőnek van lefolyása valahová, általában nem az utastérbe, ám ez az évek során a falevelektől és egyebektől el tud tömődni, aztán a benne megrekedő víz arra folyik, amerre sikerül neki.

Az A oszlop mellett meg néhány típusnál becsorog a víz a kárpit mögé.  Ilyenkor a víz a tűzfalon vagy az oszlop tövében jelenik meg és ami nagyobb baj: megtalálja magának a tűzfal- és padlószigetelést, amik általában szivacsos vagy szálas szerkezetű anyagok. Ezekbe aztán beszívódik és onnantól kezdve gyakorlatilag folyamatosan áztatja a padlót és a belső teret.

Ezen a videón egy igazi rozsdamágnes, a Mazda6 látható, hasonló vízleeresztési akcióban.