Ebben a Ladában mindössze 220 kilométer van, amiből több mint százat akkor tettek bele, amikor a mai tulajdonosához került. Az ablakmosóból még a gyári folyadék erős alkoholszaga terjengett, az üléseket a gyári védőfólia borította.

A nyolcvanas évek végén ez volt a Lada KGST-piacra szánt fullos luxusa, külön törlőlapáttal felszerelt fényszórók, fordulatszámmérő, világosbarna belső, bézs külső jellemzi a képeken látható 2107-est. Ami szintén egy magasabb szintet képviselt a 2105-höz viszonyítva, de ezt az ősladások úgyis tudják, hisz csavarra ismernek minden évjáratot.

Ahogy ma itthon elszálltak a szoci autók árai, kíváncsiak lennénk, mennyiért menne el, egy ilyen, valóban szalonállapotú Lada. Ki mennyire tippel?

Már megint gyári állapotú Ladát találtak Oroszországban 1Már megint gyári állapotú Ladát találtak Oroszországban 2Már megint gyári állapotú Ladát találtak Oroszországban 3Már megint gyári állapotú Ladát találtak Oroszországban 4Már megint gyári állapotú Ladát találtak Oroszországban 5Már megint gyári állapotú Ladát találtak Oroszországban 6Már megint gyári állapotú Ladát találtak Oroszországban 7Már megint gyári állapotú Ladát találtak Oroszországban 8Már megint gyári állapotú Ladát találtak Oroszországban 9Már megint gyári állapotú Ladát találtak Oroszországban 10