Hideg, tél, tapadás, biztonság – minden téli abroncs kulcsszavai ezek. A Yokohama márka kanadai reklámügynöksége azonban merőben más irányból közelítette meg a W (winter) abroncscsalád népszerűsítésére vonatkozó megbízást.

Az eredmény egy merőben szokatlan film, amiben nem hogy út, de autó sem jelenik meg, szerepel viszont egy kézműves szörfdeszkakészítő mester elmaradhatatlan míves szakállal, és egy szörfbajnok, aki gyanúsan borús égbolt alatt, szokatlanul vastag neoprénbe bújva vág neki a haboknak. Aztán a film végén kiderül a kapcsolat: emberünk ugyanis mínusz húsz fokban is kimegy az óceánra szörfözni, mert ő ennyire elhivatott (a videóval még nem ér véget a cikk, kattints az Olvass tovább feliratra. )

Az egész persze inkább vicc, mint komoly termékfejlesztés: a Yokohama olyan reklámkampányt indított ugyanis útjára, amelyben téli abroncsai természetes környezetükön kívül szerepelnek. Építettek belőlük talpat kézi gyártású versenyzőcipőhöz, rodeólovas ülepe alá nyerget, és ki tudja, még mit – a lényeg, hogy megbízható tapadásra legyen szükség extrém körülmények között.