Erről a témáról rengeteget lehetne értekezni. Adott egy felvétel, amin a komolyra hegyezett Mazda MX-5 NC 7:58-at megy a Nürgburgringen. Töretlen lendülettel hagy le mindenkit, hiszen a Koenigsegg egyik tesztpilótájáról van szó (állítólag).
Nézd a srácot, aki tehetséggel győz a lóerőgyárak felett
Ennyi a különbség egy profi tesztpilóta, és a pályán kóválygó 5-600 lóerős gépekkel körözgető arcok között.
Mutatványát nézni is élvezet, nem ő az első aki könnyű, gyengébb, de harmonikus, jól belőtt géppel oktat a mindenki által szent helyként tisztelt aszfaltcsíkon. És ezen a ponton jön a vitaalapot nyújtó gondolat. Erős autó kell az élményhez? A triplaturbóval töltött, rajtautomatikával hátba vágó modern lóerőgyárak tulajdonosainak jár az irigylő pillantás?
Nem. Magadhoz, az autóhoz, a technikához képest gyorsnak lenni az igazi cél. Ez a srác pedig nagyon-nagyon gyors.