Nem tagadom, a sportkombik a gyengéim, és amikor egy ilyen gyönyörűséget látok, bizony remegni kezd a térdem. Arról nem is beszélve, hogy mennyivel praktikusabb ez, mint egy kupé. Anya és apa egyszerre boldog, és még ágyba sem kell bújni hozzá – nem mintha azzal gond lenne -, ahol sokszor csak apa boldog.
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 1
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 2

Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna

Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna

Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 14
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 15
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 16
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 17
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 18
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 19
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 20
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 21
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 22
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 23
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 24
Fotó megosztása:
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 25
A BMW M3-as sportmodellből soha nem létezett kombi, ami nagy kár, hiszen igény biztosan lett volna rá, már csak az Audi RS sportkombikból kiindulva. De van, akinek nem gond, hogy nem készül M3-as családi igavonó, csinál magának.
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 26
A donor egy 1991-es E30 Touring, amiből sportmodellt faragtak, állítólag ez az egyetlen ilyen BMW a világon, legalábbis az E30-as szériából. A motorháztető alatt pedig a hathengeres S50B30 lapul, 286 lóerővel, az E36 M3-ból átörökítve. Az E30 gyárilag négyhengeres, 2.3 (195-220 LE) és 2.5 (238 LE) literes motorokkal készült.
És azt se felejtsük el, hogy E30 M3-ból kabrio és lépcsőshátú coupé készült, amelyeket nem csupán az egyedi lökhárító tett különlegessé, hanem a sárvédők szélesítése is. Mivel mindkét hivatalos modell 2 ajtós, nem kis meló lehetett áttenni a hátsó szelesítést kombi kasztnira.
Ilyen BMW M3 sosem volt, pedig kellett volna 27
A fotók nem frissek, az autót még 2012-ben árulták az eBay-en, és ha minden igaz 45 000 dollárért kelt el (12,7 millió forint). Gratulálunk az építőknek és az új tulajdonosnak is, nem kicsit irigykedünk.
Kattints bármelyik képre és galéria nyílik