Ezt a kis ennivaló jószágot lehet szeretni vagy utálni, de az biztos, hogy senkit nem hagy hidegen. A modell különlegessége, hogy a Bogár több mint 70 éves története alatt a forma hellyel-közzel megmaradt olyannak, amilyen 1938-ban volt. Szóval arra akarok kilyukadni, hogy bármelyik is jöjjön szembe az utcán, legyen az a klasszikus (1938-2003 gyártott) vagy az új generáció (New Beetle 1997-2012), kortól és nemtől függetlenül mindenki ráismer a “bogárhátúra”.
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 1
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 2

Bogarak, amiktől elgyengül a női térd

Bogarak, amiktől elgyengül a női térd

Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 19
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 20
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 21
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 22
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 23
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 24
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 25
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 26
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 27
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 28
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 29
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 30
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 31
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 32
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 33
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 34
Fotó megosztása:
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 35
Míg az 1938-as modellt mindenki imádta és a férfiak is bátran vásárolták (2002-ig 21,5 millió példányt gurult ki a gyárból), addig az új, 1997-től készített modern Bogár inkább a női szívek elcsábítására volt hivatott. 2011-ben pedig a New Beetle első generációja is lecsengett és bemutatták az utódót, ami praktikusabb lett elődjénél, de annak jellegzetes vonalait azért megtartotta. 
Nemrég pedig rábukkantam egy piszkosul gyönyörű darabra, ami miatt simán elgondolkoznék azon, hogy egy pár napra nővé operáltassam magam, mert másképp nem szívesen ülnék a volán mögé. Kedves férfitársaim, mindjárt meg is látjátok, hogy miért.
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 36
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 37
A képen a 2011-es Volkswagen Beetle Mk2 látható, hangyányi átalakítással. A hasmagasságot a teljesen elektronikus G-Ride légrugók segítségével lehet állítani, akár távirányítóval is, ennek köszönhetően pofonegyszerűen az aszfaltra préselhetjük az autót. A 19 colos könnyűfém keréktárcsákon 225/35-ös abroncsok feszítenek, a hátsó márkajelzést pedig eltüntették. A nőies vonal erősítésére a ködlámpák rózsaszín, a hátsó lámpák pedig sötétített burákat kaptak. 
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 38
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 39
A csinos motorház alatt rejlő 2,0 literes turbódízel vezérlését előre programozott ECU-val piszkálták meg (Engine Control Unit=Motorvezérlő Egység), így 207 lóerős teljesítményt és 420 Nm nyomatékot tudtak kihozni az autóból, ami még kapott egyedi kipufogórendszert is. 
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 40
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 41
Most, hogy a végére értem és többet nézegettem a képeket, lehet, hogy nem is kellene az operáció, hogy egy körre elvigyem a kicsikét. Ti hogy vagytok vele? 
Kíváncsiságból még rágugliztam hasonlóan szép példányokra és keresésem sikerrel járt. Találtam pár Bogarat, amik igencsak beindíthatják az ilyen átalakításokat kedvelő női olvasóink nyálelválasztását.
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 42
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 43
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 44
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 45
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 46
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 47
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 48
Bogarak, amiktől elgyengül a női térd 49