Csendélet vezess.hu-s labdával, Zukkal, Andrással

Csendélet vezess.hu-s labdával, Zukkal, Andrással

Csendélet vezess.hu-s labdával, Zukkal, Andrással


Ma Földes Attilával mi fogadtuk az érdeklődőket a budaörsi Auchan-áruház parkolójában, szerencsére nem árválkodtunk magunkban a flaszteren. A kutatás nem reprezentatív, de a Daciát is sokan jöttek megnézni, nemcsak a BMW-t 535i-t. Bár amikor a tesztautó 22 milliós árát elárultam, egy úr hanyatt-homlok menekült.

Tényleg más nagyságrend, mint az átlagember által autóvásárlása valaha elköltött pénzek összege, de az 535i extrák nélküli alapára ennél azért alacsonyabb: 16,4 millió Ft. Viszont ki venne ilyen kategóriájú autót mindössze 40 ezer forintba kerülő adaptív lengéscsillapítás, 50 ezres sportkormány vagy félmilliós éjjellátó berendezés és a többi fajsúlyos extra nélkül?

Zsófi és a szatyorban élők

Már elfelejtettük mi a pontos megnevezése ennek a póznak, de nem is ez a lényeg

Már elfelejtettük mi a pontos megnevezése ennek a póznak, de nem is ez a lényeg

Már elfelejtettük mi a pontos megnevezése ennek a póznak, de nem is ez a lényeg


Stábunkat kiegészíti – és optikailag magas nívóra emeli – a hoszteszként dolgozó, az embereket standunkhoz vonzó Zsófi. Mivel ő szinte feleannyi idős, mint Földes Attila, megkérdeztük tőle, milyenek a mai fiatalok, főleg az emósok, akikről már sokat olvastunk. Mert mi ketten bizony szatyorban élünk, Zsófi pedig kihúzta a cipzárt.

Mintha Zsófi és mi egy más planétán élnénk. Eleve rosszul ejtjük a szót, mert imósnak kell mondani, az angol emotionből (érzelem) eredő kasztnevet. Az emo egy stílusirányzat zenében, öltözködésben, amely mára szerencsére lepörgőben van. A szerkó része a festett haj és köröm (úristen, fiúknál is!) illetve a tapadós póló, hogy a testnyomorító fogyókúra, esetleg hánytatás eredményeként kilátszó bordák érvényesüljenek. A fültágító is gyakori tartozék, ez a számunkra ismeretlen készség a fülbe lőtt lyukakat képes akár kétcentisre is kitágítani. Hogy ebben mi a jó, ne tőlünk kérdezzék.

Nem, ez nem az új Dacia terepjáró, ez csupán egy kicsinosított Sandero

Nem, ez nem az új Dacia terepjáró, ez csupán egy kicsinosított Sandero

Nem, ez nem az új Dacia terepjáró, ez csupán egy kicsinosított Sandero


Más világ a Dacia Sandero Stepway. Mivel Daciából a legtöbbek fejében csak a Logan név él, a Duster SUV iránt érdeklődők is azt mondják – a Sandero mellett állva- hogy őket igazából az a másik Dacia érdekelné, na, hogy is hívják, az a Sandero vagy mi.

Nem Sandero, Duster

Ilyenkor reflexből rákérdezünk, hogy nem a Dusterre gondoltak-e, és a legtöbben tényleg azt keresnék.

Úgy fest, legközelebb egy Dusterrel kell kitelepülnünk, a melyre tucatnyi gyermekes családtól hallottuk azt, hogy komolyan gondolkodnak benne a Thalia vagy a G Astra lecserélésekor.

A babzsákfotel alatt hűvös marad a védőital

A babzsákfotel alatt hűvös marad a védőital

A babzsákfotel alatt hűvös marad a védőital


Munka közben rálátunk az M7-re, délben meg is állt a Balaton és a Velencei tó felé forgalom, de a helyzet gyorsan normalizálódott. Fontos info még, hogy a helyi Auchanban csak világoskék Löwenbräu kapható hűtve a Staropramenen kívül, így gyorsan eldőlt, mit is igyunk, mert mi most nem vezetünk.

Viszont egy ideig még itt vagyunk. Július másodika és negyedike között akinek van kedve, szombaton és vasárnap tíztől négy óráig a budaörsi Auchan áruház parkolójában találkozhat velünk.

Személyes varázsunkon és főleg a hoszteszlányi teendőket végző Zsófi kedvességén felül megmutatjuk a BMW 535i-t és a Dacia Sandero egészen speciális, szabadidő-autósra felcsicsázott, de szigorúan 68 lóerős dízelváltozatát. Megcsodálható továbbá a szerkesztőségi Zuk, amelyben huszonkilenc éve dacára is még csak 9395 kilométer van. Ebből ezret már nálunk tett meg, vén korára szegénynek felgyorsult az élet.