Jellegzetesen kiás a hűtőmaszk alul, felül elkeskenyített közepe
Jellegzetesen kiás a hűtőmaszk alul, felül elkeskenyített közepe
Fotó megosztása:
Az európai Stonic-vásárlók 33 százaléka dönt a kétszínű fényezés mellett
Az európai Stonic-vásárlók 33 százaléka dönt a kétszínű fényezés mellett
Fotó megosztása:
A fekete műanyag betétek itt sem hiányozhatnak
A fekete műanyag betétek itt sem hiányozhatnak
Fotó megosztása:
Nem tették láthatatlanná a C-oszlopot
Nem tették láthatatlanná a C-oszlopot
Fotó megosztása:
Diffúzorszerű ezüst betét az autó fenekén
Diffúzorszerű ezüst betét az autó fenekén
Fotó megosztása:
Jellegzetesen kiás a hűtőmaszk alul, felül elkeskenyített közepe
Jellegzetesen kiás a hűtőmaszk alul, felül elkeskenyített közepe
Fotó megosztása:
LED-es fényszóróval is kapható
LED-es fényszóróval is kapható
Fotó megosztása:
A tető és az A-oszlop mellett a tükör is piros
A tető és az A-oszlop mellett a tükör is piros
Fotó megosztása:
Ez az erősebb, 120 lovas motort jelöli
Ez az erősebb, 120 lovas motort jelöli
Fotó megosztása:
Hátra is az igényesebb tárcsafék került a Stonicban
Hátra is az igényesebb tárcsafék került a Stonicban
Fotó megosztása:
Van látható kipufogója
Van látható kipufogója
Fotó megosztása:
Tetőkorlát az aktív élet fontos kiegészítője
Tetőkorlát az aktív élet fontos kiegészítője
Fotó megosztása:
8 colos kijelzőt kapott a tavaly megújult Stonic
8 colos kijelzőt kapott a tavaly megújult Stonic
Fotó megosztása:
A mintás üléskárpit javít a komor hangulaton
A mintás üléskárpit javít a komor hangulaton
Fotó megosztása:
Jellegzetes Kia-kormány, kerek középrésszel
Jellegzetes Kia-kormány, kerek középrésszel
Fotó megosztása:
Könnyen megtalálni benne az optimális pozíciót vezetéshez
Könnyen megtalálni benne az optimális pozíciót vezetéshez
Fotó megosztása:
Rideg műanyag borítja az ajtókat
Rideg műanyag borítja az ajtókat
Fotó megosztása:
Egy ablakemelő automata van csak
Egy ablakemelő automata van csak
Fotó megosztása:
Klasszikus műszerfal
Klasszikus műszerfal
Fotó megosztása:
8 colos kijelző trónol a középkonzol tetején
8 colos kijelző trónol a középkonzol tetején
Fotó megosztása:
Télen a kormányfűtés az egyik legjobb extra
Télen a kormányfűtés az egyik legjobb extra
Fotó megosztása:
Egyzónás, de automata a klíma
Egyzónás, de automata a klíma
Fotó megosztása:
Könnyen jár a hatfokozatú kézi váltó
Könnyen jár a hatfokozatú kézi váltó
Fotó megosztása:
Igazi kézi kézifék
Igazi kézi kézifék
Fotó megosztása:
Jól használható gombok a kormányon
Jól használható gombok a kormányon
Fotó megosztása:
Rendes kulccsal indul, nem gombnyomással
Rendes kulccsal indul, nem gombnyomással
Fotó megosztása:
Bentről nyitható a tanksapka
Bentről nyitható a tanksapka
Fotó megosztása:
Egy USB-aljzat jut hátra
Egy USB-aljzat jut hátra
Fotó megosztása:
Úgy 180-185 centiig élhető a második üléssor
Úgy 180-185 centiig élhető a második üléssor
Fotó megosztása:
Átlagos méretű a csomagtartó
Átlagos méretű a csomagtartó
Fotó megosztása:
Oldalsó üreg apróbb, szétszaladásra fogékony kacatoknak
Oldalsó üreg apróbb, szétszaladásra fogékony kacatoknak
Fotó megosztása:
Szinte hibátlan, sík felület
Szinte hibátlan, sík felület
Fotó megosztása:
Szinte hibátlan, sík felület
Szinte hibátlan, sík felület
Fotó megosztása:
Oda kéne dugni az öv csatját, használaton kívül, hogy ne csukódjon rá a háttámla visszahajtáskor
Oda kéne dugni az öv csatját, használaton kívül, hogy ne csukódjon rá a háttámla visszahajtáskor
Fotó megosztása:
A 48 voltos akksi, a csomagtartóban
A 48 voltos akksi, a csomagtartóban
Fotó megosztása:
Háromhengeres, egyliteres motor morog a Stonic orrában, itt 120 lóerős teljesítménnyel
Háromhengeres, egyliteres motor morog a Stonic orrában, itt 120 lóerős teljesítménnyel
Fotó megosztása: