Alapáron jár a LED fényszóró, felárért LED Mátrix is kérhető
Alapáron jár a LED fényszóró, felárért LED Mátrix is kérhető
Fotó megosztása:
Minden benzines 1,2 literes, a leggyengébbet leszámítva mind turbófeltöltős
Minden benzines 1,2 literes, a leggyengébbet leszámítva mind turbófeltöltős
Fotó megosztása:
16 colos alaphelyzetben a kerék, tesztautónkon feláras 17 colost szereltek
16 colos alaphelyzetben a kerék, tesztautónkon feláras 17 colost szereltek
Fotó megosztása:
Zárhatók és nyithatók a hűtőlamellák
Zárhatók és nyithatók a hűtőlamellák
Fotó megosztása:
2,8 centit nőtt a tengelytáv, de a hátsó lábtéren ez sajnos nem érződik
2,8 centit nőtt a tengelytáv, de a hátsó lábtéren ez sajnos nem érződik
Fotó megosztása:
Kizárólag ötajtós karosszériával készül
Kizárólag ötajtós karosszériával készül
Fotó megosztása:
Jól mutat a dupla végződés
Jól mutat a dupla végződés
Fotó megosztása:
24 literrel nőtt a térfogata: most 309 literes
24 literrel nőtt a térfogata: most 309 literes
Fotó megosztása:
A lábtérnél csak a fejtér szűköbb
A lábtérnél csak a fejtér szűköbb
Fotó megosztása:
130 lóerő és 230 Nm - jól szalad a legerősebb háromhengeres
130 lóerő és 230 Nm - jól szalad a legerősebb háromhengeres
Fotó megosztása:
Jó az üléshelyzet - tág határok között állítható, akárcsak a kormányoszlop
Jó az üléshelyzet - tág határok között állítható, akárcsak a kormányoszlop
Fotó megosztása:
Pakolórekeszből van elég
Pakolórekeszből van elég
Fotó megosztása:
Feláras a vezeték nélküli töltés és az automata klíma is, utóbbi 80 ezer forintba kerül
Feláras a vezeték nélküli töltés és az automata klíma is, utóbbi 80 ezer forintba kerül
Fotó megosztása:
A 10 colos kijelző is extra
A 10 colos kijelző is extra
Fotó megosztása:
A kormány könnyen forog, de egész jó visszajelzést nyújt
A kormány könnyen forog, de egész jó visszajelzést nyújt
Fotó megosztása:
Könnyen leolvashatók az analóg órák, de rendelhető digitális is
Könnyen leolvashatók az analóg órák, de rendelhető digitális is
Fotó megosztása:
Furcsa a kar formája, de szépen teszi a dolgát a nyolcfokozatú Aisin váltó
Furcsa a kar formája, de szépen teszi a dolgát a nyolcfokozatú Aisin váltó
Fotó megosztása:
8,7 másodperc alatt gyorsul százra álló helyzetből
8,7 másodperc alatt gyorsul százra álló helyzetből
Fotó megosztása:
208 km/h a végsebessége
208 km/h a végsebessége
Fotó megosztása:
Könnyen indul automata váltóval is, nem érződik a turbólyuk rajta
Könnyen indul automata váltóval is, nem érződik a turbólyuk rajta
Fotó megosztása: