Míg kintről, főleg oldalról szemlélve az Opel Corsa egyértelműen érdekesebb autó, mint a Peugeot 208-as, addig bent már közel nem annyira izgalmas, mint a rokona. Ugyan nincs vele semmi baj, az anyagok, kárpitok szemnek, bőrnek is kellemesek, az ajtóborítás puha elemeket is kapott, a dizájnnal sincs baj, csupán sokkal konzervatívabb az egész, mint ahogy azt kintről elképzelnénk.

Opeles hangulat uralkodik a beltérben
Furán festenek egymás mellett a PSA polcairól leszedett összetevők, a klasszikusan Opelekben megszokott gombokkal, kapcsolókkal vegyesen. Bár valószínűleg ez a kutyát sem érdekli. Az viszont igen, hogy bekerültek a Corsába olyan hülyeségek, mint például az indításnál, leállításnál szinte másodpercekig nyomandó start/stop gomb.

A motorindítás bántóan vontatottan történik meg
Minden normális autóban elég röviden megnyomni, de itt hosszasan kell rátenyerelni, mire életre kel a háromhengeres benzinmotor. Utálatos dolog, hasonlóan a szinte mindig egy másodpercet késő kulcs nélküli ajtónyitáshoz, ami amúgy csak egyetlen ajtónál – a vezetőénél – működik.
Szerencsére az igazi, fizikai tekerőgombokkal, kapcsolókkal vezérelhető klímakonzolt nem csavarták még ki az Opel kezéből, azt megtarthatta a Corsa, ugyanúgy, mint az ülésfűtés igazi kapcsolóit, amik a motor leállítása után is képesek megjegyezni a korábbi beállítást, nem kell őket minden alkalommal újra nyomkodni. Szintén opeles örökség a kényelmes ülés is, ami ebben az autóban még masszírozni is képes a vezetőt.

Masszázsfunkciós, kényelmes ülés
Berendezésénél maradt az opeles hangulat, a kormány formája, gombjai, fűthetősége mind régebbi Opelekre emlékeztetnek, ugyanúgy, mint a bútorozás összképe. Műszerfala is klasszikus két nagy, két kicsi kerek műszerből áll, köztük színes TFT monitorral, táblafelismerő rendszerrel, miazmással. Kisautónál nem annyira meglepő, hogy 190 centi körül leginkább elöl érdemes ülni, hátul a láb- és a fejtér is hamar elfogy, a hátsó ajtó szűk résén pedig a termetesebbek nehezen juthatnak be az autóba.

A lábtér határeset és a plafon is közel van
309 literes csomagtartója egyszerű, sem többemeletes padló, sem egyéb tudomány nincsen benne és a hátsó ülések háttámlájának ledöntése után sem ad sík rakodóhelyet, de legalább pótkerék jutott a csomagtartó üregének legaljára.

Pótkerék lapul a csomagtartó szintje alatt