Utastere sem tartogat semmi különleges meglepetést, az izgalmas megoldások helyett jól használható, praktikus belsőt kapunk, rengeteg tárolórekesszel, fiókkal az ülés alatt, előre buktatható jobb első üléstámlával, USB és 12 voltos csatlakozókkal, miazmással. A felületek főleg rideg műanyagok, de végülis ez nem egy puccos hétvégi autó, hanem munkaeszköz. Műszerfala egyszerű, középen a nagy sebességmérő, a jobb sarokban pedig picinyke kijelző szerénykedik, amely fordulatszámmérővé és a tolatókamera képének kijelzőjévé is tud válni, ha éppen arra volna szükség. Az egérmozi képe tolatáskor igen hasznos, mert a beépített hátsó rész miatt sosem látszik a tükörből ami pont az autó mögött van. Virágláda, kisgyerek, akármi.
Semmi extra, tisztességes munkahely
A Nissan NV 200 Fridge legérdekesebb része a hátsó, hűthető doboz, amely a katalógus szerint 0 fokra képes lehűteni a rakteret és durván 1,1 kW-os teljesítményű. A hűtőrendszer mindössze 65,7 kilogrammnyi plusz terhet jelent, a vastag hőszigetelés pedig 149 kilogramm. A 2,2 köbméteres raktér hátulról a kétfelé nyíló ajtókon, jobb oldalról a tolóajtón keresztül rámolható tele. Csúszásmentes padló, lefolyó és az élelmiszeripari szabványoknak megfelelő fehér burkolat könnyen tisztán tartható, strapabírónak tűnő anyagból készül. A raktérbe határozottan belelóg a hűtőegység, de itt talán nem annyira fontos a belmagasság. Hűtőautót ritkán pakolnak meg mondjuk egyben fagyasztott, állítva szállítandó lamantinnal.
Zöld kábel a 230 voltos tápláláshoz
Vastag hőszigetelésétől – amire az autó matricázásának értelmében 5 év, vagy 160 ezer kilométer garancia is van – a kinyitott ajtajai úgy néznek ki, mintha páncélszekrényt tártunk volna szélesre. Mindössze két helyen vékonyodik el a szigetelés, ott, ahol a kilincsek vannak. Mert bentről is nyithatóak az ajtók, ugyanúgy, mint a többi, szigetelés nélküli változaton, tehát aki bemászik, az akkor is ki tud jönni, ha rácsukódik az ajtó
A szigetelésbe vágott alagúton közelíthető meg a kilincs