Felnőtt védelem ( 32 pont, 88 százalék)
Oldalütközésnél is szépen szerepelt a Clio

Oldalütközésnél is szépen szerepelt a Clio

Oldalütközésnél is szépen szerepelt a Clio


Frontális ütközésnél az utascella ép maradt, a térdnek, combnak jó védelmet nyújtva, mindkét első ülőhelyen. Oldalütközésnél szintén remekül szerepelt a Clio, a test minden porcikája megússza benne nagyobb baj nélkül. 
A korlátnak csapott autóban már akadtak szerényebben védett testrészek is, így a bordák ilyenkor törhetnek. A fejtámla és az ülések mindössze szerény védelmet nyújtanak a ráfutásos balesetek során.
Ötcsillagos francia apróság 2
Gyermekbiztonság ( 43 pont, 89 százalék)
A másfél éves gyermekek számára kínált védelemért maximális pontot kapott a Clio, és a nagyobb, három éves forma gyermeket imitáló bábu elmozdulása sem volt nagy. Hasonlóan jól teljesített az oldalütközéses teszteknél is az autó, a bábuk a helyükön maradtak, így minimális az esélye a babák esetleges fejsérülésének. 
Hála a kikapcsolható utasoldali légzsáknak, az autóban a menetiránynak háttal is beszerelhető a gyerekülés, és a légzsák állapotáról tájékoztató jelzést is sikerült elég figyelemfelkeltőre készíteni. A bekapcsolt első légzsák és a fordítva beszerelt gyerekülés egyidejű használatára figyelmeztető jelzés is megfelelt a szakemberek ízlésének.
Renault Clio hullik szét az alábbi videón:
Gyalogosbiztonság ( 24 pont, 66 százalék)
Az autó lökhárítója igen kíméletes a gyalogosokkal, így arra az adható összes pontot megkapta a Clio. Motorháztetejének első fele is aránylag kis pusztítást végez az élő szövetben, de a motorháztető többi része már nem kapott túl jó minősítést, mivel a gyerekek és a felnőttek fejére is egyaránt veszélyes keménységű.
Biztonsági berendezések (7 pont, 99 százalék)
Az elektronikus menetstabilizáló  alapáron jár az autóhoz, a biztonsági öv használatára figyelmeztető jelzés az első és a hátsó sor ülőhelyeit egyaránt figyeli. Sebességhatároló eszköz minden variánshoz jár alapból, így azért is kapott pontot a legújabb Clio.