A Renault Zoé alapvetően egy olcsó kisautó, szűk hátsó fej- és lábtérrel, ellenben jókora csomagtérrel. Két gyerekig ideális reggeli bumlizós kocsi, munkába járni, suliba, oviba vinni a fiókákat tökéletes. A Zoé persze nem újdonság, már 2012(!) óta létezik. A Párizsi Autószalonon azért kapott mégis kitüntetett figyelmet mind a gyártó, mind a sajtó részéről, mert immár 400 km-es elvi hatótávra elegendő méretű akkumulátor kerül bele.

Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 1
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 2

Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval

Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 18
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 19
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 20
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 21
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 22
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 23
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 24
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 25
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 26
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 27
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 28
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 29
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 30
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 31
Renault Zoé 400 kilométeres hatótávval 32
Fotó megosztása:

A legjobb vétel a hazai piacon a villanyautók között manapság a Nissan Leaf. Rendes ötszemélyes kompakt modell, korszerű infotainmenttel, jó menetdinamikával, immár hivatalosan 300, a valóságban kényelmes 200 km-es hatótávval, jó áron. Ha viszont a Renault forgalmazni kezdi a Zoét, borulhat a status quo. A francia kocsi ugyan kisebb, szűkebb, egyszerűbb a Leafnél, de azért sokkal autószerűbb, mint a Peugeot iOn-Mitsubishi i.Miev-Citroen C-Zero trió, vagy akár a VW eUp. Csak az ár a kérdés, erről egyelőre semmit sem tudni. A német piacon 22 100 eurótól (6,85 millió forint) kínálják az autót, de ehhez még hozzájön egy havi 59 eurós (kb. 18 ezer forint) akkubérleti díj.

a videó a hirdetés után indul