Ha a Tiguan túl nagy, de a Golf Variant elakad a földúton, akkor a Golf Alltrack a válasz – már ha a Volkswagennek tetted fel a kérdést. 

A kompakt kombi alapjaira épülő hobbiautó 20 mm-rel nagyobb hasmagassága az alapfelszerelésként kínált 4Motion összkerékhajtással együtt már megnyugtató alkalmasságot kínál a tágas kombinak enyhe terepekre. 
A jövő év derekán érkező modellvariáns könnyen felismerhető átdolgozott lökhárítóiról, műanyag és alumínium védőelemeiről, új tetősínjeiről és túlméretes kerekeiről. Az utastérről nincsenek információink, de várhatóan néhány offroados utaláson kívül nem lesznek változások. 
Az Alltrack legalább háromféle motorral lesz kapható, mindegyikhez elektronikus első differenciálzár tartozik. Az alapmotor az 1,6 literes dízel, 109 lóerővel, 12,2 másodperces gyorsulással. A következő, 1,8 literes benzines 180 lóerőt ad le, álló helyzetből 7,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára. A csúcsváltozat a 2.0 TDI, amelyet 150 vagy 184 lóerős kivitelben is kérhetünk majd.
A bevált receptet követve kalandosítja a kombi Golfot a Volkswagen. Nem lesznek jelentős műszaki változások.
A bevált receptet követve kalandosítja a kombi Golfot a Volkswagen. Nem lesznek jelentős műszaki változások.

Jön a terepjáró Golf

Jön a terepjáró Golf

A bevált receptet követve kalandosítja a kombi Golfot a Volkswagen. Nem lesznek jelentős műszaki változások.
Jön a terepjáró Golf 10
Jön a terepjáró Golf 11
Jön a terepjáró Golf 12
Jön a terepjáró Golf 13
Jön a terepjáró Golf 14
Fotó megosztása:
Jön a terepjáró Golf 15