A Swift Sportot idézi a limitált szériába tartozó nyereményautó

A Swift Sportot idézi a limitált szériába tartozó nyereményautó

A Swift Sportot idézi a limitált szériába tartozó nyereményautó


Bár a műsornak már egy ideje vége, autós szempontból így is érdekes a német Pro7 televíziócsatorna valóságshow-ja, amelyben manökennek készülő lányok szerepeltek.

És nemcsak azért, mert sok a férfiolvasónk. A műsor címe jó kiterjedt, Germany’s Next Topmodell, ezért ennek is van német nyelvterületen honos betűszavas rövidítése (GNTM), mint a Barátok közthöz hasonlítható Gute Zeiten, Schlechte Zeiten című szappanoperának.

Nevezők: húszezer felett

Számomra kissé riasztó, de a versenyre több, mint húszezer fiatal lány nevezett, pedig a német szociális államot és a gazdaság erejét ismerve kevesekre várna nincstelenség, ha a kifutón nem sikerül a nagy kiugrás.

1,3 literes Swifteket kapott a modellverseny első három helyezettje

1,3 literes Swifteket kapott a modellverseny első három helyezettje

1,3 literes Swifteket kapott a modellverseny első három helyezettje


A 16 részt követően végül egy Alisa néven megismert osztrák leányzó bizonyult a legjobbnak a fotózások és divatbemutatók nyomán.

Alto és Swift

Az adásokban a Suzuki nem a Swiftet, a későbbi nyereményautót állította középpontba, hanem az Altót, ami a Swifthez hasonlóan passzol a műsort követő fiatal női célcsoporthoz.

A Suzuki nem spórolt a többmillió tévézőt elérő valóságshow támogatásával, mert a nézők között is kisorsoltak összesen nyolc Swift Sportot.

Részlet az egyik adásból, épp Los Angelesben, egy felhőkarcoló tetején megy a fotózás. A lányoknak lángnyelvek között, egy üveghasáb védelmében kell pózolniuk. A fotográfus a Rankin néven ismert brit nagyágyú, aki Madonnától a Rolling Stones tagjain át Mihail Gorbacsov szovjet pártfőtitkáron keresztül II. Erzsébet brit királynőig számtalan hírességről készített portrét. A műsorvezető-inkvizítorként domborító szépség Heidi Klum korábbi topmodell, a műsor elsőszámú arca.

Németországban a Suzuki importőr nagyon ügyesen – meg persze a kellő büdzsével – repül rá a hasonló produkciókra és rendezvényekre, ahol autóinak nem olcsósága és gazdaságossága dominál. A Suzuki az MTV zeneadó díjkiosztóján vagy rockfesztiválokon menő márkaként tud megjelenni, ami a márkaképből itthon erősen hiányzik. Hiába vannak kézifékes fordulók a jó tempójú Suzuki-reklámokban.

Sportos Swiftet nyertek a legjobbak

A cég a tehetségkutató-valóságshow combo első három helyezettjének ajánlott fel egy-egy Swiftet. Állítólag azért hármat, mert a limitált szériába tartozó autók háromféle fényezéssel kaphatók, micsoda spontán egybeesés! Így nemcsak a győztes Alisa, hanem két “udvarhölgye”, Hanna és Laura is egy új kisautóval gazdagodott.

Az Esztergomban gyártott autók motorja a 92 lóerős, ezerhármas négyhengeres. A lányoknak modellkarrierjük elején, első gázsijukból nem kell sokat költeniük benzinre, mert a Swiftek átlagfogyasztása a szabvány szerinti mérésben 5,8 liter százon. Sportüléssel tetőlégterelővel limitált széria a Swift Sportot idézi, de annak futóműve és 1,6 literes motorja nélkül.