Schumacher a levegőre szavazott

Alig néhány futam után már világossá vált: 2005 nem a Ferrari vagy Michael Schumacher éve. Valahogy sehogy sem jött össze az a fránya első hely, de még a dobogó közelébe is csak nagy kínkeservesen tudta magát felverekedni a német bajnok. Schumacher azonban csöppet sem volt csalódott, egy új magánrepülőgéppel vigasztalta magát.

Falcon 2000 EX-ért potom 7,2 milliárd forintot fizetett Schumacher. Willi Weber, a pilóta menedzsere azt mondta, Schumachernek minden pénzt megér, hogy ne kelljen menetrendszerinti járatokhoz igazítania életét.

A Falcon Easy típusú repülő minden földi jóval felszerelt fedélzetén kényelmes fekvőhely, fürdőszoba, konyha is található. A szórakozás és a kapcsolattartás érdekében nem hiányozhat a vezeték nélküli internetelérés, a telefon és a fax, vagy a DVD-lejátszó. Hogy mi minden található még a fedélzeten, és hogy melyik pilótának van hasonló gépe, azt olvassa el itt!

Benzingondok itthon

Miközben Schumahcer azzal bajlódott, hova tegye új repülőjét, itthon a magas benzinárak miatt főtt az autósok feje. Olyannyira eldurvult a benzinár-helyzet, hogy internetes kezdeményezés indult a MOL ellen. Aztán persze az egészből nem lett semmi, a meghirdetett napon egyáltalán nem csökkent a benzinkutat forgalma, az árak pedig tovább emelkedtek.

Dízelgondok nyugaton

Közben nyugaton a dízelgondok kezdtek begyűrűzni. Olyan nagy mértékben növekedett a részecskeszűrővel szerelt dízelmotorok iránti kereslet, hogy az autógyárak egyáltalán nem voltak képesek lépést tartani a forgalom-növekedéssel. Pánik még nincs, de jó felkészülni a hirtelen jött igényre.

Beelőztek a németek

Hosszú-hosszú évek után beelőzték a japán gyártókat a németek. A legendásan megbízható japán márkák helyett a németek voltak fölényben a német ADAC autóklub statisztikája szerint – írtuk tavaly áprilisban. Egyetlen japán állta a sarat: a Mazda6-os bizonyult a középkategória legmegbízhatóbb autójának.

Az MG Rovernek befellegzett

Áprilisban átmenetileg leállt a gyártás az MG Rovernél. Több beszállító is megtagadta az alkatrészellátást, mivel nem látták biztosítottnak az anyagi ellenszolgáltatást. Az MG Rover egy kínai vegyes vállalat létrehozásában látta a jövőt, ám a kínai partner állami garanciához kötötte a vállalatalapítást. A brit autógyár mellett azonban nem állt ki az állam. Az MG Rover helyzete azóta sem fordult jobbra: jelen pillanatban peres úton próbálják rendezni, ki is a tulajdonosa a szebb napokat is látott autógyárnak.