Havon, 200 km/óra felett
Havon, 200 km/óra felett

Havon, 200 km/óra felett

Havon, 200 km/óra felett

Havon, 200 km/óra felett
Havon, 200 km/óra felett 26
Havon, 200 km/óra felett 27
Havon, 200 km/óra felett 28
Havon, 200 km/óra felett 29
Havon, 200 km/óra felett 30
Havon, 200 km/óra felett 31
Havon, 200 km/óra felett 32
Havon, 200 km/óra felett 33
Havon, 200 km/óra felett 34
Havon, 200 km/óra felett 35
Havon, 200 km/óra felett 36
Havon, 200 km/óra felett 37
Havon, 200 km/óra felett 38
Havon, 200 km/óra felett 39
Havon, 200 km/óra felett 40
Havon, 200 km/óra felett 41
Havon, 200 km/óra felett 42
Havon, 200 km/óra felett 43
Havon, 200 km/óra felett 44
Havon, 200 km/óra felett 45
Havon, 200 km/óra felett 46
Fotó megosztása:
Legközelebb a főként tuning, oldtimer és fantáziaautóknak otthont adó Esseni Autókiállításon lehet majd megcsodálni a száguldó, svéd motoros-szánt.

[bekkep]Alapként a Volvo Duett alváza szolgált, erre építették a motort, váltót. Az utasteret egy 1923-ban gyártott Ford T-modell formájára alakították ki, főként üvegszálas műanyag és alumínium lemezek felhasználásával.
Erőforrásként a Chevrolet 7.5 literes, duplakarburátoros V8-asa szolgál, ami 550 lovat kínál a szán vezetőjének.

Háromsebességes Chevrolet TH 305-es automatikus sebességváltója továbbítja a hatalmas teljesítményt egy Volvo 240-esből származó hátsó differenciálmű felé. A szán fékrendszere is ebből a modellből származik, bár ezt is alaposan átalakították, hogy alkalmas legyen a szán lassítására is.

A hajtás többi elemét különböző motoros-szánokból építették át a havon járó szörnyetegre, amely akár 200 km/órás csúcssebességre is képes. Összesen három és fél hónap kellett az extrém hójáró elkészítésére.