Vezess

B: 570.0 Ft

D: 580.0 Ft

Márkák Újautó-tesztek Hírek Driver Haszongépjármű Forma-1 Magazin Használt autó Vezetünk Kresz Videó TechABC - Autós lexikon Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat Impresszum Felhasználás Adatvédelem Vezess © 2001-2025

Legfrissebb

Erdős Norbert

Új gazdára talált az elhunyt színész ritka autója

Vezess

Azonnal profitált az autóipar Trump ötletéből

Vezess

Vámmentesen jönnének autók Kínából Európába

Kováts Olivér

Már évek óta vezetett jogosítvány nélkül, mire lebukott

  • Újautó-teszt
  • Magazin
  • Hírek
  • Vezetünk
  • Használt autó
  • Kresz
Alfa Romeo Audi Bentley BMW Bugatti BYD Chery Citroën Cupra Dacia DAF DS Ferrari Fiat Ford Genesis Hennessey
Honda Hyundai Ikarus Ineos Infiniti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Kia Lada Lamborghini Land Rover Leapmotor Lexus Lotus Maserati
Mazda McLaren Mercedes-Benz Mercedes-Benz Trucks Mini Mitsubishi Morgan Nio Nissan Omoda Opel Peugeot Pininfarina Polestar Porsche Renault Renault Trucks
Rimac Rivian Rolls-Royce Seat Škoda Smart Ssangyong Subaru Suzuki Tatra Tesla Toyota Volkswagen Volvo Volvo Trucks Xiaomi Zeekr
  • Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
  • Hírlevél feliratkozás
  • Csapatrádió – F1 podcast

B: 570.0 Ft

D: 580.0 Ft

Címoldal Márkák Honda FR-V
Honda

Honda FR-V

Accord City Civic Concerto CR-V CR-Z e e:Ny1 FR-V HR-V Insight Jazz Legend NSX Pilot Prelude S 2000 ZR-V
Különc Honda használtan: csak a legbátrabbaknak?
Szörényi András

Különc Honda használtan: csak a legbátrabbaknak?

Boldog-boldogtalan Honda Jazzt venne használtan, ezzel szemben a Honda kompakt egyterűjét kevesebben keresik. Pedig a 3+3 üléses családi autóban van...
Teszt: Honda FR-V 1,8 Comfort
Földes Attila

Teszt: Honda FR-V 1,8 Comfort

Világszerte jó piacuk van a nagy, sokszemélyes egyterűeknek, így egyik gyártó sem engedheti meg magának, hogy ne induljon ebben a kategóriában. Ha...
Teszt: Honda FR-V 2.2 i-CTDi Comfort - Na végre!
Tarlósi Csaba

Teszt: Honda FR-V 2.2 i-CTDi Comfort - Na végre!

Végre megszületett a családos Hondások autója! A ványadt 1,7-es benzinmotor után 140 lóerős dízellel vezettük az FR-V-t.
Teszt: Honda FR-V 1.7 - Hárman párban
Vezess.hu

Teszt: Honda FR-V 1.7 - Hárman párban

Mi az? Nem kisteherautó, nem is Fiat Multipla, mégis hárman ülnek az első és a hátsó sorban is. Ez bizony a Honda FR-V.
Impresszum Médiaajánlat Felhasználási feltételek Egyedi adatkezelési tájékoztató