Nyújtott orr, amiben elfér egy V8-as? Dupla hátsó tengely, mert csak? A Chelsea Truck Company nem ismert lehetetlent, ha a Land Roverből kellett valami különlegeset építeni.
Nyilván eljutnak majd ide az Ineos Grenadierrel is, hiszen az is alvázas szerkezet, amit könnyebb a szerkezeti szilárdságot nem veszélyeztetve toldani-kurtítani, mint egy önhordó karosszériát. Egyelőre azonban maradnak az alapoknál, és teljes körű optikai tuningokat készítenek az új fejlesztésű, de old school terepjáróhoz.
A most bemutatott Ineos Grenadier Grandmaster szélesített kerékívekkel (+40 mm), selyemfényű karosszériával, nyersen hagyott szénszálas betétekkel követi ezt a receptet. A lökhárítók megmaradtak funkcionális darabnak, de színes betétek dobják fel a látványt. A karbon hűtőmaszk közepébe kiegészítő reflektorokat szereltek.
Új fejlesztés a szélvédőkeret közepére illesztett terepfényszóró, amely kialakításában a versenyautók magasra húzott légbevezető rendszerét idézi.
Az utastérben mindent bőr, méghozzá kék bőr borít, egyenesen Olaszországból..A célkeresztként megformált kipufogócső a Chelsea Truck évtizedes védjegye.
A 20 colos keréktárcsákra vegyes használatú abroncsokat húztak.