Három évvel ezelőtt mutatta be formabontó villanyrobogóját a BMW, a nagy, hagyományos gyártók egyike sem vállalkozott azonban arra, hogy felvegye a versenyt a geometrikus, ipari dizájnt nagy teljesítményű motorral társító CE 04 modellel.
Erre vállalkozik most a Honda, legalábbis ami a formavilágot illeti: az EV Urban Concept teljesítményéről ugyanis semmi információnk nincs. A Honda egyelőre olyan részleteket hangsúlyoz ki, mit az intuitív kezelőfelület, vagy a „szoftver és hardver fúziójából létrejövő, új élmények,” akármit jelentsen is ez.
Szintén nem sok információt hoztak nyilvánosságra az EV Fun Concept motor-tanulmányról, pedig ez a sportmotor elvileg már 2025-ben sorozatgyártásba kerül. Házon belül fejlesztett akkumulátorát fixen beépítik, így nem lesz cserélhető, mint a CUV e: robogóé.
Ennek az akkumulátornak a különlegessége, hogy támogatja a villanyautóknál szokásos CCS2 szabványú gyorstöltőt, így sok helyen és rövid idő alatt feltölthető lesz. Erre alighanem szüksége is lesz a városi sportmotornak, mivel hatótávolságát 100 kilométerben határozta meg a Honda.
A két elektromos tanulmányról készült gyári videót alább tekintheted meg: