Kizárólag zöld, fehér vagy piros fényezéssel – azaz az olasz zászló színeiben – rendelhetők meg az Alfa Romeo Tributo Italiano limitált széria példányai.

38 fotó

A minden esetben fekete tetőlemezzel társuló, kontrasztos kivitel most először a márka összes tömeggyártású típusához egyszerre elérhető – azaz a Giulia szedánhoz, valamint a Stelvio és Tonale szabadidőjárművekhez. A megjelenést fényezett aerodinamikai elemek, piros Brembo féknyergek, valamint a külső tükörházak olasz trikolór festése teszi igazán hatásossá.

Nincsenek ezeknél olaszabb autók 6

A belső térben piros részletekkel megbolondított, perforált fekete bőrülések, logóval hímzett fejtámaszok, karbon hatású műszerfalpanel, alumínium lábtámasz, valamint a műszerfalat, az üléseket és az ajtópaneleket díszítő piros öltések különböztetik meg az új csúcskiviteleket az egyszerűbb verzióktól.

Nincsenek ezeknél olaszabb autók 7
 

Funkcionálisan alumínium váltófülek, fűtött kormány és első ülések, 14 hangszórós Harman Kardon hifi, valamint a szabadidőjárművek esetében motoros mozgatású csomagtérajtó jár azoknak, akik megrendelik a különkiadást. Az adaptív felfüggesztés is belefért a csomagba.

Nincsenek ezeknél olaszabb autók 8

A motorválaszték értelemszerűen nem azonos: a Giulia és a Stelvio Tributo Italiano a 280 lóerős, 2,0 literes benzinmotorral vagy a 210 lóerős, 2,2-es dízellel kérhető; mindkettő nyolcfokozatú, automata váltót és összkerékhajtást kap. A Tonale Tributo Italiano a 160 lóerős, 1,5 literes full hibriddel vagy a 180 lóerős plug-in hibriddel választható.

a videó a hirdetés után indul