Konkrét információk nélkül tette közzé a háromajtós MINI-alapmodell következő generációjának prototípusát ábrázoló fényképeket a gyártó. Az egyetlen adat, amit elárultak, hogy az autó kizárólag villanymotorral lesz megvásárolható. Emellett persze az is nyilvánvaló, hogy nem változtatnak a márka feltámasztásakor megrajzolt forma koncepcióján.

Csak villanymotort kap az új MINI 1
Csak villanymotort kap az új MINI 2

Csak villanymotort kap az új MINI

Csak villanymotort kap az új MINI

Csak villanymotort kap az új MINI 13
Csak villanymotort kap az új MINI 14
Csak villanymotort kap az új MINI 15
Csak villanymotort kap az új MINI 16
Csak villanymotort kap az új MINI 17
Csak villanymotort kap az új MINI 18
Csak villanymotort kap az új MINI 19
Csak villanymotort kap az új MINI 20
Csak villanymotort kap az új MINI 21
Csak villanymotort kap az új MINI 22
Fotó megosztása:

Annyit azért mégis lehet tudni, hogy várhatóan két kapacitás- és teljesítményszinten lesz megvásárolható a MINI. A jelenlegi alapmodellnél rövidebb, ugyanakkor hosszabb tengelytávon nyugvó modell alapverziója motorikusan többé-kevésbé ugyanazt tudja majd, mint a mostani MINI Electric (184 LE), viszont hatótávolsága annak 253 kilométeres elméleti értéke helyett elérheti a 300 kilométert, köszönhetően a 32,6 helyett mintegy 40 kWh-s akkumulátorcsomagnak. Az erősebb verziótól 220 lóerő körüli teljesítményre, illetve 400 kilométer körüli hatótávolságra számítunk.

Csak villanymotort kap az új MINI 23

Az elektromos MINI minden jel szerint Kínában fog készülni. Ugyanakkor az ötajtós megmarad a gyökereknél: egyrészt Angliában gyártják, másrészt benzinmotorral is megvásárolható lesz.