Tank 500 néven került forgalomba a Great Wall Motors vadonatúj luxusterepjárója. Nem teljesen pontos egyébként ez a meghatározás, mivel a Tank valójában a GWM prémium offroad-almárkája, amely jelenleg kettő típust kínál – a nagyobbik az 500-as.

Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 1
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 2

Szerencsétlen nevet kapott ez az autó

Szerencsétlen nevet kapott ez az autó

Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 33
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 34
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 35
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 36
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 37
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 38
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 39
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 40
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 41
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 42
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 43
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 44
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 45
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 46
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 47
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 48
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 49
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 50
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 51
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 52
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 53
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 54
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 55
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 56
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 57
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 58
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 59
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 60
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 61
Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 62
Fotó megosztása:

A Tank 500 a legjobb felső kategóriás terepjárókat másolja, ezért van benne jó sok Toyota Land Cruiser, meg egy kis Cadillac Escalade is, de azért SsangYong- és Kia-vonásokat is felfedezhetünk az óriásban.

Az alvázas szerkezetű Tank 500 is 5070 mm hosszú, tengelytávja 2850 mm; szélessége (1934 mm) és magassága (1905 cm) pedig jóformán azonos.

Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 63

Két- és három üléssoros kivitelben kapható utastere nyilván létezik szerényebb kivitelben is. A fotókon látható luxusverziók mindenesetre erős európai hatást mutatnak – az analóg órától kezdve a recézett peremű kapcsolókon át a fabetétekig mindenre gondoltak –, az összkép kifejezetten kedvező. A központi, fekvő formátumú érintőképernyő 14,6 colos, a műszeregység a szokásos 12,3 colos képátlóval dolgozik. Hátul hárman is elférnek, de alapvetően két embernek nagyon kényelmes a Tank.

Szerencsétlen nevet kapott ez az autó 64

Az egyelőre csak Kínában forgalmazott autó kezdetben egyetlen hajtáslánccal kapható. A 3.0 V6-os benzines turbómotor fogyasztását 48 V-os mild hibrid rendszer csökkenti 10,7 liter/100 km-re. A 354 lóerős, 500 Nm-es motorral szerelt behemót 7,3 mp alatt gyorsul 100 km/órára.