A 2009-ben alapított Singer eddig kizárólag léghűtéses, szívómotoros Porsche 911-esekből építette méregdrága, igen kívánatos munkáit. Az ügyfelek azonban régóta rágják a fülüket, hogy készítsenek turbómotoros autókat is, ezért most bemutatták a Turbo Studyt – egy olyan technológiai koncepciójárművet, amelynek alapján megkezdődhet a turbós Singer Porschék építése.

Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 1
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 2

Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője

Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője

Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 21
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 22
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 23
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 24
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 25
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 26
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 27
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 28
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 29
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 30
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 31
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 32
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 33
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 34
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 35
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 36
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 37
Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 38
Fotó megosztása:

Ráadásul nem is elméleti lehetőségekről beszélünk, hiszen több mint hetvenen állnak máris sorban turbómotoros Singerért – kérdés, hogy a komótosan dolgozó cégnek lesz-e valaha ideje kielégíteni minden ügyfél kívánságait.

Egy olyan felkapott manufaktúra esetén, mint a Singer, komoly luxus volna persze csak úgy cél nélkül elpazarolni az erőforrásokat. Nem is ez történt, a Turbo Study  természetesen fizető ügyfél megrendelésére készült, aki nem közúti versenyautóban, hanem fényűző, nagy teljesítményű túrakocsiban gondolkodott.

Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 39

A karosszéria szénszálas kompozitból készült, a 3,8 literes, hathengeres bokszermotor teljesítménye meghaladja a 450 lóerőt – hogy pontosan hova hangolják be a turbómotort, azt mindig a megrendelő határozza meg. A futóművet komfortra és stabilitásra hangolták, az ülések fűthetők és motorosan állíthatók, a fabetétekkel feldobott utastér klimatizált. Nem minden a kényelemről szól azonban: a sebességváltó hatfokozatú manuális egység, a fékek karbon-kerámia tárcsákat alkalmaznak, a motor pedig a hátsó kerekeket hajtja, de elvben elképzelhető összkerékhajtású kivitel is.

Feladja elveit a világ legismertebb Porsche-átépítője 40