Az orchidea az ázsiai kultúrában a kitartás, a szívósság jelképe. Márpedig a Rolls-Royce meglehetősen kitartónak és szívósnak bizonyult, eladásaikat a legcsekélyebb mértékben sem ingatták meg a közelmúlt társadalmi és ipari válságai, sőt, az eladások soha nem látott magasságokba szárnyalnak.

Két évig készült ez az autó 1
Két évig készült ez az autó 2

Két évig készült ez az autó

Két évig készült ez az autó

Két évig készült ez az autó 13
Két évig készült ez az autó 14
Két évig készült ez az autó 15
Két évig készült ez az autó 16
Két évig készült ez az autó 17
Két évig készült ez az autó 18
Két évig készült ez az autó 19
Két évig készült ez az autó 20
Két évig készült ez az autó 21
Két évig készült ez az autó 22
Fotó megosztása:

Ezt azonban még nem lehetett tudni (vagy talán mégis) akkor, amikor a márka szingapúri képviselete két évvel ezelőtt egy orchideás Phantomot rendelt a gyár Bespoke részlegétől. Az autó mostanra készült el.

A Rolls-Royce visszafogott alapszínekkel és anyagokkal dolgozott, hogy minél jobban érvényesülhessenek a motívumok, amelyeket Helen Amy Murray festőnő rajzolt meg, majd digitalizált, hogy aztán 3D-s textilnyomatot készítsen belőle selyemszalagra.

Két évig készült ez az autó 23

Eközben egy munkatársa a hátsó üléssoron lehajtható, lakkozott asztalkára vitt fel hasonló motívumokat. A virág a küszöbbetéteken is visszaköszön, a szokásos feliratot kiváltó motívum különleges látvány.

A karosszéria is kapott egy diszkrét orchideadekort, azonban itt a legfőbb látványosság maga a fényezés: a hófehér alapszínhez egy csepp lilát kevertek, ha már orchidea; az így kapott majdnem-fehér egészen különlegesen ragyog, fénye ráadásul a betekintés szögétől függően változik.

Két évig készült ez az autó 24