Az alapmodellek ráncfelvarrásával párhuzamosan a BMW 8-as széria abszolút csúcsváltozatai: az M8 Competition kivitelek is megújultak.

Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 1
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 2

Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8

Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8

Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 33
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 34
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 35
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 36
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 37
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 38
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 39
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 40
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 41
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 42
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 43
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 44
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 45
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 46
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 47
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 48
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 49
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 50
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 51
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 52
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 53
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 54
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 55
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 56
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 57
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 58
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 59
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 60
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 61
Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 62
Fotó megosztása:

Új belső és külső színek, bőr/Alcantara vegyes üléskárpit, friss rajzolatú, 20 colos keréktárcsa, valamint egy most bemutatkozó új kiviteli csomag teszi újra izgalmassá a két- és négyajtós kupéból, valamint kabrióból álló modellcsaládot.

Az említett M lights Shadow Line csomag sötét betétekkel és krómozott részletekkel megvadított lámpatesteket tartalmaz, ami különösen jól mutat a fényes fekete hűtőmaszk mellett, illetve az adaptív lézeres fényszóró-technológiával – ez utóbbi kettő alapfelszerelés.

Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 63

Ahogy az alapmotorizáltságú modelleknél, itt is 10,25-ről 12,3 colra növelték a központi érintőképernyő átlóját; a műszerfalat (és az ajtók felső szélét) mostantól Alcantara borítja.

Ami nem változott, az a 625 lóerős, 750 Nm forgatónyomatékú, V8-as turbómotor, amely a kupékat 3,2, a kabriót 3,3 mp alatt gyorsítja 100 km/órára.

Igényesebb, de nem erősebb a BMW M8 64

Látványos újdonság a fekete-narancs színkombináció