A Nissan december elején meghirdette középtávú villamosítási stratégiáját, és hogy a szavaknak testet is adjon, egy sor érdekfeszítő járművet is bemutatott, a holdjárótól kezdve az itt látható, együléses versenyautóig.

Szabadidőjárműből épített versenyautót a Nissan 1
Szabadidőjárműből épített versenyautót a Nissan 2

Szabadidőjárműből épített versenyautót a Nissan

Szabadidőjárműből épített versenyautót a Nissan

Szabadidőjárműből épített versenyautót a Nissan 11
Szabadidőjárműből épített versenyautót a Nissan 12
Szabadidőjárműből épített versenyautót a Nissan 13
Szabadidőjárműből épített versenyautót a Nissan 14
Szabadidőjárműből épített versenyautót a Nissan 15
Szabadidőjárműből épített versenyautót a Nissan 16
Szabadidőjárműből épített versenyautót a Nissan 17
Szabadidőjárműből épített versenyautót a Nissan 18
Fotó megosztása:

A Nissan Ariya Single Seater Concept formavilágában a Nissan a korábbi, ellentmondásos ZEOD RC versenyautót idézi, ám a V alakú orrkialakítással a jelenhez és a Nissan közúti típusaihoz kapcsolódik. A szénszálas elemekből építkező tanulmányautó tisztán elektromos hajtáslánca két villanymotor segítségével valósítja meg az összkerékhajtást – bár külön nem részletezik, a leírásból és főleg a névből nyilvánvaló, hogy a Nissan Ariya szabadidőjármű hajtáslánca kerül(ne) a versenyautóba (ha az valaha megvalósulna).

Szabadidőjárműből épített versenyautót a Nissan 19

Az e-4ORCE összkerékhajtás a crossoverben hangolástól függően 340 vagy 394 lóerős, a forgatónyomaték 560 vagy 600 Nm.