Kerékpározni jó, kivéve, ha rossz az idő és csúszik az aszfalt, vagy ha egy hátizsáknyi cókmóknál többet szállítanánk magunkkal. Erre találta ki a szakma a cargo bike, azaz a teherszállító kerékpárok műfaját, ám azok rendszerint jóval hosszabbak és/vagy szélesebbek, és mindenképpen nehézkesebben vezethetők, mint a hagyományos biciklik.

A BMW új koncepciója pont úgy néz ki, mint a gyerekek háromkerekűi, amelyek nem csak stabilak, de gyakran a két hátsó kerék között rögzített csomagtartóval vagy vödörrel is felszerelik őket. A BMW alaphelyzetben platót szerel a járművére, de kérhetünk rá zárható dobozt, amelyből pihenőfotel alakítható ki, vagy éppen gyerekülés rögzíthető a tetejére.

Háromkerekűt épített a BMW 2

Ettől még nem lesz persze jól vezethető egy tricikli , mivel nem tud bedőlni a kanyarban – a BMW viszont elforgó csuklóval kapcsolta az első villát a vázhoz. A koncepció mindemellett természetesen elektromos rásegítést is kapott.

A háromkerekű tanulmánnyal együtt egy elektromos rollert is bemutatott a BMW: ez nagykerekű, tehát stabil, mégis összehajtható, így könnyen szállítható akár egy MINI One csomagtartójában is.

Háromkerekűt épített a BMW 3

Egyik koncepciójármű gyártását sem tervezi a közeljövőben a BMW. Közös jellemzőjük, hogy akkucsomagjuk 20 kilométerre elegendő áramot tud tárolni, és mivel leszerelhető, könnyen tölthető otthon, az irodában vagy az edzőteremben.

Háromkerekűt épített a BMW 4

A BMW 3-as csomagtartójában hosszában is elfér a roller, így akár többet is szállíthatunk belőle.