Európa leghosszabb hegyi versenypályáján vitték táncba a szuperlatívuszok szupersportkocsiját, a Pagani Huayra Roadster BC-t. Vajon megér annyit, amennyibe 166 Suzuki Swift Sport kerül?

Elég néhányat lapozni, máris újabb csodát találunk. A Ferrari szerint szmokingba bújtatott Forma–1-es versenyautó a Roma. Olaszország Piemont tartományában, Torinó és Genova között igyekeztek kideríteni, igaz-e az állítása. (Egy kis spoiler: Kezdettől fogva azt állították a Romáról, hogy nem egyéb, mint a Portofino kupéváltozata, ami csak részben fedi a valóságot, hiszen alkatrészeinek több mint 70 százaléka eltér a kabrióéitól. Ennél sokkal fontosabb azonban, hogy egészen más érzés vezetni, mert sportosabb, precízebb, izgalmasabb, mint a másik. Mélyebb az üléspozíció, szorosabb a kapcsolat ember és gép között.)

A Zenvo TSR-S, a dán autóipar egyedüli képviselője – de kit érdekel, ha a világ egyik legextrémebb hiperautója? A teljesen új aktív hátsó szárny nagy okosság – alaposan megismerhetik a magazin olvasói.

A Kimera EVO37-ben feltámad a legendás Lancia. Az olasz műhely a 037 Stradale modernizált változatát készítette el. Ha diplomatikusan fogalmazunk: alaposan átdolgozták. Ha nem: sokkal jobb lett az eredetinél. 

Milliárdosok autóálmai 1A szépség és a szörnyeteg. Igazuk van, kicsit elcsépelt már ez a cím, de a sport auto egyik összehasonlító tesztje esetében különösen fedi a valóságot. Nemcsak az Alfa Romeo Giulia megkapó külseje miatt, hanem azért is, mert a BMW M3 kimondottan agresszív ábrázatot öltött legutóbbi modellfrissítése alkalmával. Kemény összecsapás.

Egy szintén vad tuning-összehasonlításban adva van két autó, amelyeknek nagyjából azonos a teljesítménysúlya. Igen ám, de az egyik sportos kombi, a másik pedig igazi sportkocsi. Megtudhatjuk, az 1001 lóerős MTM-Audi RS6 Avantnak vagy a 770 lóerő teljesítményű Tikt-Mercedes-AMG GT R Prónak áll-e a zászló versenypályán! (Annyit elárulunk, hogy az egyik a leggyorsabb tuningautó lett a versenypályán!)

Ami közös bennük, az az, hogy egyik sem a hangoskodó fajtából való. Amiben viszont merőben eltér egymástól a VW Golf GTI és a BMW 128ti, az a felhasználhatóságuk. A Golf versenypályán és országúton egyaránt jól elboldogul, az 1-es viszont csak utóbbin érzi otthon magát.

Röviden ennyi Magyarország leggyorsabb magazinjából, a sport autóból. Érdemes egy pillantást vetni a címlapra, mert ott még több minden kiderül, hogy a világ sportautó-szerelmeseit mik tartják lázban. Kapható az újságárusoknál.

Milliárdosok autóálmai 2