Közvetlen elődjéhez képest 30 lóerővel többet: 480 lóerőt ad le a most bemutatott 911 GTS modellek hathengeres boxermotorja. Az ötféle kivitelben (hátsó- és összkerékhajtással, kupé és kabrió karosszériával, valamint ötödikként a kizárólag összkerék-hajtással elérhető Targa verzióban) elérhető GTS változatok nyolcfokozatú PDK duplakuplungos vagy 10 mm-rel kurtább karral kapcsolható, hétfokozatú kézi sebességváltót kapnak.

A kupé és a kabrió adaptív felfüggesztése és fékei egyaránt a 911 Turbóról származnak, a futóművet 10 mm-rel leültették. A Targa ebből a szempontból külön utakon jár: itt az alap Targa 4S adaptív felfüggesztését alkalmazták. A fékek elöl 21, hátul 20 colosak. Minden variáns alapkiépítésben sportkipufogót kap.

A GTS modellek közös ismertetőjegye, hogy sötét karosszériabetéteket, sötét lámpaházakat, valamint alapvetően fekete színű belső teret alkalmaznak. Szintén sötét tónusúak a feliratok és emblémák, például a Targa felirat a B-oszlopon. A hátsó lámpatestek egyediek.

Tovább bővül a Porsche 911 családja 2

Az összkerékhajtású kupé PDK váltóval 3,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára; ez 0,3 másodperces javulást jelent az elődmodellhez képest.

Tovább javítható a dinamika a 25 kilogrammos fogyást eredményező tömegcsökkentő csomaggal. Ez szénszálas kagylóüléseket, vékonyított oldalablakokat és hátsó szélvédőt, valamint kis tömegű akkumulátort tartalmaz, továbbá feláldozza a hátsó üléseket. A tömegcsökkentő csomag része a hátsókerék-kormányzás, valamint számos aerodinamikai finomság is.

Tovább bővül a Porsche 911 családja 3

Alapfelszerelés a sportkormány és a Sport Chrono csomag, az abroncshőmérséklet-kijelző, valamint a versenypálya-használatot támogató Porsche Track Precision alkalmazás.

A 911 GTS modellek várhatóan 2021 novemberében érkeznek a márkakereskedésekbe, a németországi bruttó induló ár szűk 141 ezer euró, azaz 49 millió Ft.

Tovább bővül a Porsche 911 családja 4