Új keréktárcsákkal, kibővített kárpitokkal és burkolatokkal és áthangolt futóművel kapható idén augusztustól az AMG GT négyajtós Coupé.

Az első körben csak hathengeres motorokkal elérhető ráncfelvarrás kívülről gyakorlatilag nem érhető tetten, hacsak nem a három új karosszériaszín (Spectral-kék metál és matt kivitelben, valamint kasmírfehér matt) valamelyikében kérjük az autót. További három matt fényezés is rendelhető, van még négy másik metálfény, valamint két alapszín is, illetve rendelhetők különböző optikai csomagok (itt a fekete, illetve a karbon dominál).

Megújult a négyajtós AMG GT 2

Az új, adaptív lengéscsillapítóját két, fokozatmentesen szabályozható szeleppel szerelték. Az egyik szelep a be-, a másik a kirugózást módosítja, így a lengéscsillapítás még pontosabban alkalmazkodhat a változó körülményekhez, illetve a választott menetprogramhoz. A rendszer ezredmásodpercek alatt szabályozza a beállításokat, amelyek két végpontját (sportos, illetve kényelmes) a korábbinál is szélesebb köztes tartománnyal határozták meg, magyarul sokkal kényelmesebb (vagy sokkal sportosabb) lehet az autó.

Megújult a négyajtós AMG GT 3

A 2020-ban már átdolgozott futómű most új első perselyeket kapott, amelyek tovább finomítják a felfüggesztés viselkedését. A kerékkínálat is tovább bővült, új 20 és 21 colos keréktárcsák választhatók. Szintén újdonság az opcióként elérhető piros féknyereg.

Ha videón is megnéznéd a megújult Mercedes-AMG GT négyajtós Coupét, kattints ide!

A beltérben szélesebb körű testre szabhatóság kényezteti a vásárlókat, új anyagok (köztük változatos nemes fabetétek) és új színek állnak rendelkezésükre. Új a három duplaküllős AMG Performance kormánykerék, amely többek között jelenlét-érzékelőt is kapott: ha a vezető huzamos ideig elengedi a kormányt, az autó figyelmeztet, riaszt, majd megáll. A kilencfokozatú automata váltó kormányra szerelt váltófülei nagyobbak és mélyebben helyezkednek el, így pontosabban kezelhetők.

Megújult a négyajtós AMG GT 4