Sem erősebb, sem gyorsabb Cadillac nem létezett még, mint a CT5-V Blackwing. A 6,2 literes, kompresszoros benzinmotort alumínium hengerfejjel, titán szelepekkel szerelték, 668 lóerejéhez 893 Nm nyomaték társul; a hatfokozatú kézi sebességváltóval elérhető gyorsulási érték nem ismert, de az opciós, 10 fokozatú automatával 3,7 másodpercig tart elérni a 96 km/óra sebességet. A végsebesség 320 km/óra felett van.

Ehhez a dinamikához egyedi hűtőmaszk, légterelő kötények és küszöbök, szárny és diffúzor, és egy sor további, szélcsatornában finomított aerodinamikai részlet társul.

A fenti adatok alapján akár szimpla izomautó is lehetne az új Cadillac, a tervezők azonban ennél többre szánták. Erről tanúskodik az opciós karbon-kerámia fékrendszer, a gázelvétel nélküli sebességváltást támogató motorvezérlés, a visszakapcsolást segítő gázfröccs-automata, valamint az egyedi gumikeverékű Michelin Pilot Sport 4S abroncsok.

Megépítette eddigi legerősebb autóját a Cadillac 2

A CT5-V Blackwing (képeinken a fehér autó) mellett annak kis testvére is bemutatkozott: a CT4-V Blackwing (képeinken pirosban) a szénszálas fékrendszer és a 6.2 V8 motor kivételével ugyanazt a hardvert alkalmazza, persze kisebb méretben: míg a CT5 492 cm hosszú, a CT4 mindössze 476; a tengelytáv 295, illetve 278 cm. A CT4-V Blackwing motorja egy 3,6 literes, ikerturbós V6-os 472 lóerővel és 603 Nm-rel, 304 km/óra végsebességgel és 3,8 másodperces 0-96 km/óra gyorsulással.

Kattints ide a modellpáros videóinak megtekintéséhez.