Darabonként ötezer órányi kézi munkával készül a Touring Superleggera Aero 3, a mindössze tizenöt példányban gyártandó olasz szépség.

A harmincas, negyvenes, ötvenes évek divatját idézi a Touring nevű olasz manufaktúra legújabb alkotása. A Superleggera név annyit tesz, nagyon könnyű – ezt annak idején térbeli csővázra erősített, hártyavékony könnyűfém lemezekkel oldották meg a gyártók, ma megteszi a szénszálas konstrukció is.

Meseszép szupersportkocsi született 1
Meseszép szupersportkocsi született 2

Meseszép szupersportkocsi született

Meseszép szupersportkocsi született

Meseszép szupersportkocsi született 24
Meseszép szupersportkocsi született 25
Meseszép szupersportkocsi született 26
Meseszép szupersportkocsi született 27
Meseszép szupersportkocsi született 28
Meseszép szupersportkocsi született 29
Meseszép szupersportkocsi született 30
Meseszép szupersportkocsi született 31
Meseszép szupersportkocsi született 32
Meseszép szupersportkocsi született 33
Meseszép szupersportkocsi született 34
Meseszép szupersportkocsi született 35
Meseszép szupersportkocsi született 36
Meseszép szupersportkocsi született 37
Meseszép szupersportkocsi született 38
Meseszép szupersportkocsi született 39
Meseszép szupersportkocsi született 40
Meseszép szupersportkocsi született 41
Meseszép szupersportkocsi született 42
Meseszép szupersportkocsi született 43
Meseszép szupersportkocsi született 44
Fotó megosztása:

Noha a stúdió a világháború előtti Alfa Romeo versenyautókat nevezi meg ihletadóként, a műszaki alapokat szemmel láthatóan egy másik olasz márka adta: egy Ferrari F12 Berlinettát öltöztettek át szépségesen (kérdés, hogy mit szól majd ehhez a Ferrari.)

Az autó leginkább szembeötlő stílusjegye a hatalmas függőleges vezérsík, amelyen szögjelölés segít a pilótának eltalálni a szabályozható légterelő optimális állását. Hátsó szélvédő nincs, helyette tolatókamera segítségével tájékozódhat a pilóta.

Meseszép szupersportkocsi született 45

A hajtáslánc a Ferrari ismerős 6.3 V12-es blokkjából és hétfokozatú duplakuplungos sebességváltójából áll, a maximális teljesítmény 730 lóerő. Az F12-nél jó húsz centivel hosszabb autó a karbon elemeknek köszönhetően bő 160 kilóval könnyebb, mint a mechanikai donor; a gyártó szerint 1,6 tonnásan indul útnak az autó. Álló helyzetből 3,1 mp alatt gyorsul 96 km/órára, a végsebesség 340 km/óra.

Árat csak komoly érdeklődésre közöl a Touring, maga a gyártás viszont gyorsan megy: hat hónapos átfutást ígérnek. Három autót máris eladtak; ezek egyike látható a képeken.

Meseszép szupersportkocsi született 46