Akár 50 newtonméternyi többletnyomatékot, illetve akár 0,4 literrel kedvezőbb átlagfogyasztást ígér a Škoda új, 48 voltos mild hibrid technológiája (ami persze teljes egészében megegyezik a Volkswagennél már alkalmazott rendszerrel.)

Az 1,0 literes háromhengeres, és a 1,5 literes, négyhengeres benzinmotorokhoz elérhető rendszer aprócska, 0,6 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátora elfér az első utasülés alatt, és kizárólag a regeneratív fékrendszer (tehát még a motor sem) tölti.

Izmosabb, takarékosabb az új hibrid Skoda 2

Az 1,0 literes motor nyomatékgörbéje. A sötétkék vonal jelzi a villanymotorral combosított nyomatéki értéket, a szaggatott az, amit a belső égésű motor önmagában tud

A kisebbik motor 110 lóerős, 200 Nm nyomatékú, a nagyobbik 150 lóerőt és 250 Nm-t tud. Mild hibrid konfigurációban hétfokozatú DSG váltót kapnak.