6 perc 56,4 másodperc alatt ért körbe a 21 kilométer hosszú, sűrűn kanyargó Nordschleifén a Porsche hegyes, szívómotoros gépe, a 911 GT3 RS. A 4,0 literes, hathengeres boxermotor 520 lóerőt ad le 8250-es fordulatnál és 470 Nm nyomatéka van. Ezzel 3,2 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 320 km/óra a végsebessége. Mondhatjuk, hogy kihozták belőle, amit csak lehetett. Ezen már tényleg csak a Manthey-Racing tudott javítani kicsit.

Mert a német Manthey-Racing a versenypályán hasznos, célszerű tuningolás híve és ennek általában meg is van az eredménye. A gyárinál pár másodperccel gyorsabban érnek körbe a Manthey-Racing Porschéi a Nürburgringen. Erre remek példa a GT2 RS, mely 6 perc 47,25 másodperces köridőt ment, majd a GT2 RS MR javított rajta 6 perc 40,3 másodpercre. Teljesítménynövelésre nem is volt szükség.

Fékbetéteket és fékvezetékeket cserélnek az autón, három- vagy négy irányba állítható futóművet tesznek alá és pehelykönnyű magnézium felnikkel szerelik. A hátsó kerékre pedig az aerodinamikát javító karbonból készült elem kerül. Első splittert és oldalsó légterelőket szerelnek fel a GT3 RS-re, végül pedig hatalmas, állítható hátsó szárnyat kap magasabb konzollal és Gurney-éllel.