1975-ben jelent meg az első 911 Turbo a Porsche kínálatában, aminél már tényleg csak azok a 911-esek ütősebbek, amik valójában inkább versenyautók. A Turbo S már eszeveszett menést csinál a 650 lóerős, biturbó hathengeres boxermotorral és az összkerékhajtással. 2,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a 200-as tempót pedig 8,9 másodperc alatt éri el. Ha elég mélyen van a gázpedál, akkor meg sem áll a 330-as osztásig. Van viszont egy hasonlóan jól sprintelő kistesója, a Porsche 911 Turbo.

Nehéz lenne azzal vádolni, hogy a 911 Turbo szinte vánszorog, mert ez is rettentően megy. A 3,8 literes, két turbóval töltött hathengeres boxermotort itt szinte szerény 580 lóerőre és 750 Nm nyomatékra lőtték be (800 Nm a Turbo S). Ezzel nem túl hosszadalmas 2,8 másodpercig tart neki álló helyzetből 100-ra sprintelni, a 0-200-at pedig megfutja 9,7 másodperc alatt. Itt látható leginkább a különbség a 650 lóerős S-hez képest. A végsebessége 320 km/óra, szóval tényleg csak a Turbo S elől kell lehúzódni a pályán, hiszen a Chiron-tulajdonosok úgyse merik kivinni a gépet.