Mindössze 4256 mm hosszú, de hatalmas hűtőmaszkjával és nyújtott (2671 mm) tengelytávjával impozánsabbnak hat a Škoda Vision IN, a márka indiai piacra fejlesztett crossoverének előtanulmánya.

Az arc másik karakteres eleme az osztott, LED-es fényszóró, amelyet kristályszerű részletek tesznek látványosabbá.

Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 1
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 2

Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve

Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve

Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 18
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 19
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 20
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 21
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 22
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 23
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 24
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 25
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 26
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 27
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 28
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 29
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 30
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 31
Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 32
Fotó megosztása:

A tetővonal egyenesen fut hátra, a napfénytető és az alumínium tetősínek igényes hatást keltenek. Felesleges nagy, 19 colos keréktárcsák és krómozott ablakkeretek hívogatják a pénzes vevőket. Az MQB-A0-IN padlólemez-variáns kifejezetten indiai felhasználásra született; a Vision IN szériaverziója 2021-ben lép piacra.  

Az autót 150 lóerős, 250 Nm nyomatékú, 1,4 literes benzinmotor hajtja, a váltó hétfokozatú, duplakuplungos. Az autó álló helyzetből 8,7 mp alatt gyorsul 100 km/órára.

Marcona arcot öltött a Škoda új szabadidőjárműve 33

Az utastérben a Škoda európai modelljeiről ismerős részleteket (12,3 colos virtuális műszerfal, by-wire váltókar) az indiai folklór jellegzetes kézzel nyomott szövetanyaga, a kalamkari egészíti ki. Az üléskárpitok különböző növényi hulladékokból (pl. újrahasznosított pálmalevelekből) készített, fenntartható gyártású műbőrből, illetve szövetből készültek.

A műszerfal közepén meredező kristálygomb a fedélzeti infotainment-rendszer hangvezérelt asszisztensének elérésére szolgál.

a videó a hirdetés után indul