A Mulsanne távozásával a Continental Flying Spur lesz a Bentley csúcslimuzinja; ennek megfelelően az új modell különösen igényesen (és macerásan) összerakott belső teret kapott.


Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez
Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez


























141 kézműves mester 60 alkatrészt összesen 350 darab, fenntartható gazdálkodásból (nem kizárólag bőréért tenyésztett szarvasmarháktól) származó bőrdarabbal borít; a kárpitozás során több mint három kilométernyi cérnát használnak fel. Ez a cérna az adott bőrdarab vastagságától, illetve helyétől függően ötféle különböző átmérőjű lehet – a légzsákok burkolatánál például vékony cérnát használnak, hogy könnyen felszakadjon. Cérnából 23, bőrből 14 árnyalat létezik – meg persze ott van az egyedi kivitelezés és az azzal járó korlátlan opciók lehetősége.
A Flying Spur kormánykerekét a Bentley állítása szerint az autóipar legigényesebb kárpitosmunkájával borították bőrbe. Csak a volánt öt méter cérnával, 168 keresztöltéssel varrják meg. Minden egyes kormánykeréken 3,5 órát dolgozik egy mester – a mozdulatsor olyan bonyolult, hogy robot nem volna képes rá, állítják.
Az ülések összeállítása 12 órát vesz igénybe, a fejtámlák opciós hímzése darabonként 5103 öltésből áll – ezt gép végzi.