A Mulsanne távozásával a Continental Flying Spur lesz a Bentley csúcslimuzinja; ennek megfelelően az új modell különösen igényesen (és macerásan) összerakott belső teret kapott.

Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 1
Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 2

Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez

Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez

Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 16
Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 17
Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 18
Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 19
Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 20
Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 21
Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 22
Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 23
Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 24
Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 25
Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 26
Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 27
Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 28
Fotó megosztása:

141 kézműves mester 60 alkatrészt összesen 350 darab, fenntartható gazdálkodásból (nem kizárólag bőréért tenyésztett szarvasmarháktól) származó bőrdarabbal borít; a kárpitozás során több mint három kilométernyi cérnát használnak fel. Ez a cérna az adott bőrdarab vastagságától, illetve helyétől függően ötféle különböző átmérőjű lehet – a légzsákok burkolatánál például vékony cérnát használnak, hogy könnyen felszakadjon. Cérnából 23, bőrből 14 árnyalat létezik – meg persze ott van az egyedi kivitelezés és az azzal járó korlátlan opciók lehetősége.

Három kilométer cérna kell egy Bentley-hez 29

A Flying Spur kormánykerekét a Bentley állítása szerint az autóipar legigényesebb kárpitosmunkájával borították bőrbe. Csak a volánt öt méter cérnával, 168 keresztöltéssel varrják meg. Minden egyes kormánykeréken 3,5 órát dolgozik egy mester – a mozdulatsor olyan bonyolult, hogy robot nem volna képes rá, állítják.

a videó a hirdetés után indul

Az ülések összeállítása 12 órát vesz igénybe, a fejtámlák opciós hímzése darabonként 5103 öltésből áll – ezt gép végzi.