Nagy szakítószilárdságú acél vázszerkezet, alumíniumból készült ajtók, valamint motorház- és csomagtérfedél, 14,5 colos (!)infotainment képernyő osztott megjelenítéssel, minimális számú nyomógomb, puha tapintású anyagok a térdtámaszokból a kilincsházakig, kézírásfelismerés, elektronikus forgótárcsával vezérelt automata sebességváltó: a Genesis nagyon értette a kor szavát, amikor megtervezte új zászlóshajóját, a GV80 szabadidőjárművet.

Az autót kiterjesztett valóságú megjelenítést alkalmazó navigációs berendezéssel is felszerelhetjük, az útzajt szintjét a világon elsőként aktív csillapítás csökkenti. Szintén világújdonság a hét légpárnát alkalmazó vezetőülés, amely folyamatos mozgatással képes megelőzni a vezető elgémberedését, fáradását.

Ez Korea első luxusterepjárója 1
Ez Korea első luxusterepjárója 2

Ez Korea első luxusterepjárója

Ez Korea első luxusterepjárója

Ez Korea első luxusterepjárója 8
Ez Korea első luxusterepjárója 9
Ez Korea első luxusterepjárója 10
Ez Korea első luxusterepjárója 11
Ez Korea első luxusterepjárója 12
Fotó megosztása:

Az autó alapértelmezésben hátsókerék-hajtású, az AWD opciós, de jár hozzá részlegesen önzáró hátsó differenciálmű. Hazai piacán 278 lóerős 3.0 V6-os dízelmotorral kerül forgalomba az autó, Amerikában két, egyelőre nem meghatározott benzines turbómotort szerelnek be az orrába.

Különleges az adaptív felfüggesztés, amely kamerával figyeli az utat, és így előre képes módosítani a lengéscsillapítást. A Genesis különösen büszke a GV80 vezetőtámogató képességeire: a szokásos környezetfigyelő fékfunkciók mellett gépi tanulást alkalmazó, okosodó tempomat, valamint automatikus besorolás és sávváltás (2. szintű autonóm vezetés) is kerül a kocsiba. Légzsákból 10 kerül az autóba, köztük a két első ülés közötti centrállégzsák.