A Lada Niva most majdnem átlépett a XXI. századba 1
A Lada Niva most majdnem átlépett a XXI. századba 2

A Lada Niva most majdnem átlépett a XXI. századba

A Lada Niva most majdnem átlépett a XXI. századba

A Lada Niva most majdnem átlépett a XXI. századba 7
A Lada Niva most majdnem átlépett a XXI. századba 8
A Lada Niva most majdnem átlépett a XXI. századba 9
A Lada Niva most majdnem átlépett a XXI. századba 10
Fotó megosztása:

Biztonságosabb és kényelmesebb lett a Lada 4×4, állítja a gyár.

A beltérben tényleg minden új, a műszerfaltól kezdve a klímaberendezésig kezelőszervein és légbeömlőin át az ülésekig. Mostantól hátul is van fejtámla, az első ülések beszállást könnyítő billentő mechanizmusa pedig „megbízhatóbb lett”, írja a gyári közlemény.

A fejlesztéseket taglalva kitérnek a kesztyűtartóra, amely tágasabb, a padlókonzolon elhelyezett új pohártartókra, dupla 12V-os aljzatokra, valamint a fehér műszerfal-világításra.

A Lada Niva most majdnem átlépett a XXI. századba 11

Hatékonyabb a belső világítás, igényesebb a tetőkárpit, újak a napellenzők és a kapaszkodók. Fontos, hogy a vezetőoldali légzsák nyitásakor automatikus vészhívást indít az autó egy diszpécserközpontba.

A Niva zajkomfortja soha nem volt magas szintű; most ezen javítottak a hajtáslánc új rögzítőkonzoljaival, valamint hangszigetelő panelek beépítésével.